sobota 12. dubna 2014

... vesnice na jaře....


Nepřestanu v duši děkovat, že jsme dostali ten dar ... bydlet na vesnici.
Místo, kde mají k sobě lidé blíž...
Místo, kde vidíte z blízka koloběh přírody ....
.... to vše vás velmi obohatí a vy začnete vidět svět jinak.
Děkuji.


Je milé být důležitý,
ale důležitější je
být milý.








Hvězdy by nemohly zářit bez tmy.


Nemám žádný talent.
Jsem jen vášnivě zvědavý.
Albert Einstein


Ať jste dnes důvodem, že se někdo usměje.

Když ti život ukazuje stovky důvodů, proč plakat...
...ukaž životu, že máš tisíce důvodů se usmívat.



Mějte krásný víkend.
Zvládněte vše, co jste si naplánovali a naberte sil.
Monča


4 komentáře:

  1. Tak ráno vstanu, uvařím si kafíčko v novém narozeninkovém kávovaru a říkam si, jak jsem dnes byla rychla a kouknu a ona Monča už dala příspěvek♡♥♡♥ zase byla rychlejší a vložila krásná moudra a obráky..Moc ráda k tobě chodim na virtuální návštěvu...Pozdravy Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Moničko nezbývá než souhlasit. Také bydlíme na vesnici a jsem za to moc ráda. I když popravdě jako mladou mě to hrozně táhlo do velkého města a to se mi splnilo. Prožila jsem tam studentská léta a teď jsem ráda, že jsme moji kluci mají na hraní zahradu a k dýchání čistý vzduch. Před týdnem jsme s nimi vyrazili do Hradce Králové a když jsme šli po chodníku vedle silnice, kde jezdil jeden náklaďák za druhým, tak se chytali za nos a stěžovali si, že ta auta hrozně smrdí a dělají rámus. V těchto jejich poznámkách si člověk nejvíc uvědomí jaké máme štěstí, že jsme tam kde jsme. Měj se moc krásně Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥