pátek 23. května 2014

... citáty při pátku ...


Nejsem tlustá,
jsem jen více vidět.


Pravidla baru:
Pokud stále stojíš na svých...
...potřebuješ další sklenku.


ČOKOLÁDA
ti neklade hloupé otázky,
čokoláda ti rozumí.


Nikdy neběhej rychleji,
než tvůj anděl strážný umí létat.

Columbie nemá dostatek kávových zrn,
aby ze mě udělala ranní ptáče.


Dívka by měla mít dvě věci...
....kouzlo a šarm.

Peníze nejsou vše...
...ještě jsou tu šeky a kreditky....


...a krásný víkend,
Monča



8 komentářů:

  1. Krasne patecni ranko Moni..
    ..kvuli citatum se k tobe rada vracim a nejen kvuli nim..je me tu proste dobre.Budu se snazit ti to i casteji psat.
    Preji krasny letni vykend..uzivej si ho s rodinkou.
    Pa Katka

    OdpovědětVymazat
  2. :))) pravidla baru nemajú chybu... ďakujem za vyčarený úsmev hneď takto z rána :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ krásné Moni --- a i ty měj krásný víkend plný jen samé pohody...Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne múdrosti.........keby som sa v nich mala hľadať, tak sa priznávam k tým kávovým zrnám... :-))
    Pekný víkend prajem.
    m.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pátek Moni,
    citáty jsou fajn, s dovolením jsem si 3 půjčila,snad vám to nevadí..
    Mějte krásný víkend a moc se těším na voňavý balíček ♥
    Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. MOni, krásné citáty
    přeji krásný víkend, my máme zítra dětský den, takže dnes to bude v duchu chystání a příprav.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  7. I já přeji krásný víkend..a díky za pěkné fotky i pozitivně laděné citáty:o)..některé obzvlášť moudré..třeba s čokoládou a s tlouškou:o))..ty mi jsou vlastní a beru si je k srdci..mějte se na kopečku krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Wau..no Mony....♡♥♡♥♡♥...krásný citátky, uplně jsi mi vyrazila dech a hlavně jsi mi mluvila..teda psala:-)) od srdce...Hezký bezbouřkový vikend Jana z Brna

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥