neděle 18. května 2014

...citáty ...

Krásnou neděli vám všem, mí milí.
Opět jsem našla poklady ve formě citátů a hlášek.
Některé dokáží vykouzlit úsměv, nad některými se můžeme zamyslet.
A protože znám vaše ohlasy, vím, že také někteří rádi zkrášlujete domovy cedulkami, 
směle si vypůjčte co libo.
Vždyť to dělám pro vás
A jdeme na to ...




Oddanost
Láska nemá nic společného s tím, 
co od druhého očekáváš.
Láska je to, 
co všechno jsi ochoten dát druhému.
Dělej to, co miluješ.
Miluj to, co děláš.
Představivost 
je důležitější 
než znalosti.
Vy, co mě znáte, víte, že ráda používám všechny citáty a úsměvná hesla v češtině.
Tento citát  je tak nádherný, ale překladem do naší mateřštiny bohužel ztrácí své kouzlo.
Ale věřím, že je mezi vámi mnoho zdatných angličtinářů


Tvá budoucnost záleží na Tvých snech.....
...tak jdi spát.
Pokud nežiješ pro NĚCO,
zemřeš pro NIC.
Nepamatujeme si dny,
pamatujeme si  momenty.

Můj pokoj byl uklizen
...ale potom jsem se musela rozhodnout,
co si vezmu na sebe...
...se správným dortíkem udělám COKOLI.

Moc se neohlížej zpět,
tím směrem nejdeš...

Vždy, vždy, vždy
je něco,
za co máme být vděčni.
Udělej si čas,
abys ocenil toho,
kdo je pro Tebe důležitý.
ŠTĚSTÍ není cíl,
je to způsob života.

ŽIVOT je krásná JÍZDA
...a být spolu, to je pak úžasné místo k bytí...


A rozloučím se s vámi s tímto posledním citátem, který tak krásně kopíruje čtvrtou dohodu: Dělej vše co nejlépe.

Buď nejlepší verzí sebe sama.

5 komentářů:

  1. přeji hezkou neděli Moni. citáty jsou super, určitě si nějaký vypůjčím.
    ty louhované preclíky se taky chystám upéct. A polička od maminky je moc pěkná.

    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne citaty.Preji vam vsem prima nedeli.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé...mě nejvíce vystihuje..a musela jsem se u toho moc smát..tento: Tento pokoj byl uklizen.....:o)...tutéž ceduli bych mohla dát ještě v určitých momentech na mou skříň... Moni, navíc jsem také zjistila, že mám skvělou budoucnost...proto asi tak ráda spím:o)) díky moc.. citáty potěšily, zahřály i pobavily..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, mám ráda déšť...dnes ráno jsem se proklikávala písničkama (mmch, do deště miluji Szidi Tobias) a nějak jsem se proklikala i k odkazům na písničku Lidice a dala si pár dokumentů k rannímu kafi....tady bych dala vyjímku, kdy by se člověk zpět otáčet měl, aby nezapoměl...
    A jak mám ráda p.Duška jako herce, tak i jako člověka, a jsem ráda, že třeba autismus umí podávat jako povídání vyprávění...což je pro většinu lidí lépe poslouchatelné než odborný"proslov".
    Vy jste opravdu krásná rodina, s láskou a tím vnitřním bohatstvím, myslím, že u vás nehrozí žádná všednodennost nuda a prázdno...vy žijete povídáte posloucháte užíváte....
    Je u vás hezky, to moje člověčí útulno:-)
    Krásnou deštivou neděli...
    Magda
    Ps. jako dík za citáty...já si zase vypisuji úryvky z knížek a co mě vždy dostane, je z Otčenáškovy parády Když v ráji pršelo (chacha), vždy si na to vzpomenu, když prožívám něco krásného:
    PŘÍTOMNOST
    Jsem jí přímo posedlá
    a vím proč:
    kdybych to dokázala, kdyby to vůbec bylo v lidských silách
    zastavila bych ji
    dala bych ji neměnnost
    a trvalost žulového kamene
    nebo ji aspoň přibrzdila
    stůj, chvíle, já se tě chytím
    zatnu do tebe prsty jako do trávy
    zavřu oči a rozplynu se v tobě
    neodcházej ty zázračné a neopakovatelné TEĎ
    které mi patříš
    jsem v tobě šťastná tělem i duší
    a proto tě od sebe nepustím, NE...

    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko ďakujeeem za krasne citáty, celkom ma občersvili a som nadšena niektorými...už si zapisujem všetke od teba ale tie si hádam vybrala tie naj naj najlepšie :-)) Krásne dni prajem.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥