sobota 10. května 2014

... dárek od Bety ...


Ještě raději než dětské kresby mám  v lásce dětské výrobky z keramiky.
Jakou jsem měla radost, když mi Bety slavnostně předala takový poklad.
Také máte schovány a vystaveny výrobky svých ratolestí?
Že se jim žádní akademičtí umělci nevyrovnají?





Betynko, strašně ti děkuji ......
a nesmím zapomenout na nápaditou paní učitelku ze školky :o)
Krásný víkend vám všem,
Monča



10 komentářů:

  1. Tyhle dárky od dětí...Už jsou velké, vlastně dospělé a doteď jsem nedokázala vyhodit ani jediný...a co víc, když tu obr krabici otevřu, všechny roky jsou zpět a pěkně si nad ní zaslzím...
    Přeji krásný víkend na kopeček Moni! Betynku pochval i za mě!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ráno, Moni!
    Bety je šikovná a náapd se stromem je skvělý. Mám byt plný větví, vím, co píšu:-)))
    Myslím, že náš byt je z 50% spíše galerií, všude nástěnky a obrázky a ano, i pár keramických pokladů.
    trochu odbočím, Tvá věta o tom, že se jim akademici nevyrovnají, je pravdivá.
    Já si takhle na školních jarmarcích vždy něco nakoupím navíc a mám RADOST z parádních kousků, z originálních kousků a vím, že je mám jen já:-))
    No a i v té peněžence je to znát.
    Za chvíli jdu nakoupit a hned beru tvaroh! MOC DĚKUJI ZA SKVĚLÝ NÁPAD. A ještě děkuji za radu s voskovkou na venkovní cedulky k bylinkám, budu je dělat mamce a právě jsem si říkala, co použít...
    Hezký den celé Tvé rodince. Já, kamarádka a naši synátoři jedeme na Slivici.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Mončo,Betynka je moc šikovná,na otázku jestli mám něaké výrobky od dětiček? asi 3 velké krabice od první řádky co namalovaly včetně keramiky.Dokonce i jejich první botičky ošoupané od jízdy na motorce ojoj to byly časy.Mějte krásný víkend u Vás na Kopečku.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  4. Betynka je šikovná budete mít pěkný erb,? Na to se taky těším až naše cácorka povyroste a budeme tvořit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Strom je moc krásný a Betynka je šikulka..ani nevíš,jak ráda chodím (virtuálně) k Vám na kopeček...vždy tu něco krásného inspirujícího najdu....díky a krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, nádhera .... dostala jsi úžasný dárek !!! Tvůj oblíbený strom !!!! Přeji ti krásný Den maminek !!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moniko, Váš blog jsem náhodou objevila před pár dny, se zaujetím jsem si ho začala pročítat, když jsem narazila na fotky mého oblíbeného stromu a bylo jasno. Bydlím jen o pár kopečků dál. Když jsem jezdívala do Prahy vlakem, často jsem na dub koukala a něco mě k němu táhlo. Pak přišel brácha, že ho taky fascinuje, ale i přes to, jsme se k němu dostali až minulý rok, kdy nás tam zavedl geocaching :) je to jedno z nejkrásnějších míst v kraji a atmosféra u něj je naprosto jedinečná. Děkuji za Váš blog, ten klid a pohoda, která z něj vyzařuje je úžasná. Máte o novou čtenářku navíc :) Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den Moniko,prosím Vás o radu.Máte cit pro různá tvoření.Chtěli bychom pořídit venkovní tabuli na kreslení křídou pro vnučku.Vím,že s tím máte zkušenosti(vaše lednička).Z jakého materiálu by byla deska nejvhodnější,jakou barvou natřít desku.Děkuji.Barbora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko,
      já používám černou matnou barvu ETERNAL ( 1l stojí 170,- Kč) koupíte ji všude a lze ji použít na téměř všechny materiály...dřevo, kov, beton, plasty...
      Já využila staré dřevěné police ze sektorek z 70. let. Ale jakékoli dřevo bude fajn.
      Odmastěte octovou vodou, natírejte molitanovým válečkem a minimálně 4 vrstvy:o)
      Krásnou neděli, Monča

      Vymazat
  9. Já mám schované v krabici a jak říká můj muž, fotky našich miminek a dárečky můžu jen dávkovaně abych nesmutnila ....jaké to bylo.....
    Ale čert mě může vzít, když jsem našla vyhozenou krabici u Mš v polelnici s výrobky co jsme tvořili v keramice s dětmi.Přitom děti mají takovou radost, když se dílo podaří.Krásné dny,Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥