středa 28. května 2014

... kamínkové vyprávění DIY ...


Kamínkové příběhy.
Nasbírala jsem kačírek, lihovým fixem jsem nakreslila obrázky, vložila jsem do sáčku a hra je za několik minut na světě.
Ze sáčku si taháme po jednom kamínku a vyprávíme příběh, ale děj může úplně zvrátit další spoluhráč a jeho vytažený kamínek.
Jak toto překvápko Terezka viděla, hned jsem musela doběhnout pro další kousky a dokreslila nové obrázky.
Kamínky jsou oboustranné a naše pravidlo:
Vytáhneš kamínek, vyprávíš a necháš si jej u sebe. Když vytáhneš obrázek, který se ti nehodí do děje, můžeš použít druhou stranu kamínku, který již byl vytažený.
Přeji krásnou zábavu na deštivé dny, či při lenošení u rybníka.




Krásný den,
Monča

13 komentářů:

  1. Moni, krásná inspirace i pro děti do školy. Díky za ni..Inka..měj krásný den...

    OdpovědětVymazat
  2. Moni tak to je úžasný nápad.... Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Miluji kameny, mám jich plný byt a tohle je prostě nádherný nápad!!!!
    Kubík odmala jede v komiksovém malování, mě to vždy nostalgicky připomínalo pastu TUTTI FRUTTI, jak tam býval ten kosmický komiks...ale nerad vypráví, tak bych udělala kompromis,kameny ano, ale ten příběh rovnou na jednotlivé kamínky kreslit tak, aby navazoval:-)
    Moni, ty jsi úžasná inspirace!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasně úžasný! Až se mi hrdlo svírá, když si přestavím, že jednou s našemi třemi dětmi (zatím máme jedno...) a manželem sedíme u velkého stolu (máme 70x70) a hrajeme tuto hru poté, co jsme se vrátili z procházky, kde jsme kamínky posbírali.... a k tomu bezinková limonáda, koka sušenky a za oknem nás pozorují andělíčci ze špalků... Iva Kappová

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, ty máš super nápady :-)
    Hezký víkend!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Nápad jsem našla náhodou dneska ráno a už máme dvanáct pomalovaných kamenů. Druhák, kterého baví vše jen chvilku si tu už odehrává asi desátý příběh.
    Ještě ušiju pytlík.
    Naše obrázky jsou tedy více amatérské.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj na Kopeček.Nápady a provedení je naprosto úúúžasné. Fandím Ti, Moni, už jen pro to, že je taky někdo podobného ražení. Já udělala dětem, když byly malé DOMINO z kamínků, které jsme si nasbírali v Itálii u moře. Ale jelikož se zabývám logopedií a jazykovou výchovou jako takovou, budu o prázdninách malovat kamínky a po prázdninách na to hupnem s dětma v práci. Taky mi napadlo: jak je ta hra "pějme píseň do kola..." nakreslím i pár motivků na dětské písničky a bude zase o hru navíc! Díky za inspiraci a přeji hodně dobrých nápadů, Jana z Podlesí.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni teď jsem se přes Báru dostala k dalšímu Tvému skvělému kreativnímu nápadu..fakt pecka..díky za úžasné nápady pro nás netvořivé..to bych mohla zvládnout:-)
    Krásné dny
    Bi

    OdpovědětVymazat
  9. To je úžesný nápad! Už jsem tady byla před pár dny. Dnes jsem zakoupila lihový fix, kamínky mám nasbírané, ještě ušít pytlík a o prázdninách s vnoučaty bude parádní zábava. Díky za nápad.Hela

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥