úterý 27. května 2014

... když se chcete pořádně zašpinit ....


...ale při tom vytvořit nádherné výtvarné dílo a skvěle se pobavit....
Dejte dětem bublifuky, do kterých jste předem nalili temperu.
Výtvarníci se snaží chytit na své plátno co nejvíce barevných bublin.
Asi chápete, proč jsem nestihla vyfotit více akčních fotech a poletující bubliny.
25 dětí a k tomu barevné bublifuky, to už je nějaká honička:o))))




Ve třídě jsme potom vzali tuše nebo fixy a přemýšleli, co nám abstraktní výtvory připomínají.
A děti opět nezklamaly.
Takové krásy, to jsem ani nečekala.





A zde je inspirace pro vás kolegyně výtvarkářky či aktivní maminky.
Vymývaná klovatina.
Nejdřív namalujete obraz pouze klovatinou. 
Vybarvíte suchými pastely a celou čtvrtku strčíte do umyvadla a pořádně klovatinu vymyjte.
Nebojte se, krásně se vše smyje a prokoukne nádherný obraz.
My jsme malovali vesmír.
Ale i louky s květinami jsou úžasné.


Tvoření zdar a hlavně se nebát umazání a špíny...vše se dá umýt:o))))
Krásný den,
Monča a mí výtvarníci.

10 komentářů:

  1. Tak bublinové tvoření nemá chybu!!! Jestli se jednou vrátím do školy, tak to s dětmi určitě taky zkusím. Zatím to vyzkoušíme s mýma dětma na chalupě. :o) Díky, jsi pro mě velkou inspirací! :o)
    Handy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Handy, rádo se stalo a nepochybuji, že to bude děti bavit. Ty mé školní se hned na obědě ptaly, kdy si to zopakujeme:o)))))
      krásný večer, Monča

      Vymazat
  2. Moni, super. :-) "Klovatinové" obrázky také ráda dělám. Dětem se líbí to vymývání... ;-) Prosím, jak na ten bublifuk? To neznám. Děláš si nějaký svůj ( kdysi jsem nějaký zkoušela, ale už nevím), nebo do koupeného přidáš tu temperku a kolik? Obrázky jsou moc pěkné, dětičkám se povedly. Děkuji. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo,
      děti si přinesly kupované bublifuk a do každého jsem dala tak asi plnou kávovou lžičku tempery, protřepala a bylo hotovo.
      Můžeš si ale vyrobit bublifuk i doma. viz příspěvek výše:o)
      Krásné dny, Monča

      Vymazat
  3. Dobrý den paní Moniko, za nápad s bublifukem moc děkuji. Vyzkoušíme na zahradě s vnoučaty-jen jsem zvědavá co pak nato maminky. Moc bych přála všem dětem takové paní učitelky!!!!! Přeji hodně skvělých nápadů, pevné nervy,klid a domácí pohodu. D.G

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přesvědčena, že maminky to poberou s vděkem, že pro vnoučata připravujete aktivní, kreativní zábavu. A v létě mohou běhat na zahradě jen ve starém triku:o)
      Ať se povede a děti to baví, ale o tom vůbec nepochybuji.
      Neznám dítě, které by nemilovalo bublinky:o)
      Krásné dny, Monča

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji Radko, dětem ráda vyřídím:o)

      Vymazat
    2. Mončo, krásné.Moje Myšky zítra dotvoří tučnńáka(spol.práce do soutěže)vyfotím, ukážu,jsem za ně moc ráda.
      Jana

      Vymazat
  5. S bublifukem úžasný nápad, krásné obrázky plné fantazie děti..prima inspirace, já moc děkuji a přeji krásný den.. Inka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥