pátek 30. května 2014

... košíčky na muffiny DIY ...


Když vám dojdou papírové košíčky, zkuste tyto z pečicího papíru.
Tyto rustikální košíčky vídám v pekárnách a cukrárnách, ale bohužel jsem měla jen 
bílý papír, ale holkám je to očividně jedno, 
jak se plech vyndal, téměř zmizel:o)
Nastřihejte z papíru čtverečky, vložte je do plechu s 12 jamkami na muffiny a ledabyle je sbalte a směs vám tvar muffinu krásně podrží.
A zase něco domácího a rustikálního.

Čokoládové muffiny 12 ks:

18og polohrubé mouky
 (ale použijte i směs s celozrnnou pšeničnou)
180g třtinového cukru
120 ml mléka
2 vejce
100g rozpuštěného másla
2 lžičky prášku do pečiva
5 lžic hořkého kakaa
3/4 80% čokolády nakrájené na kousky
špetka soli

Kromě čokolády vše smíchejte a pořádně našlehejte, nakonec přidejte i čokoládu 
a nechte si část na posypání.
Peču při 190°C asi 20 minut.
Dobrou chuť.






11 komentářů:

  1. Moni, taky se mi tyto "rustikální" košíčky líbí a chystám se na ně. Hnědý pečicí papír mají v Lidlu. Mám ho už koupený :-)
    Papá
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Vy nikdy nezklamete. Jen natáhnout ruku a jednu muffinku si vzít. Mňamka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché a geniální! Stejně jako ty jmenovky k bylinkám!
    Moc zdravím Moni a přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mě okouzlila ta bedýnka - jak jednoduché a efektivní, no a muffiny samozřejmě taky fajn :-) Pohodový víkend Iva K.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, jeden kousek ke kafíčku. ;-) Super nápad s papírem. A ještě chválím špachtličky. Pěkný víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé to je dobrý nápad, plus ten tác je skvělý

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý nápad s těmi vlastními košíčky na muffiny. Zvlášť po tom, co jsem si přečetla, že ty v běžné obchodní síti mohou být zdraví škodlivé :-/ : http://ona.idnes.cz/papirove-muffinove-kosicky-dp2-/zdravi.aspx?c=A121113_115502_zdravi_sck
    Jen těsto by se nemělo moc šlehat, jak píšete. Spíš naopak, jenom lehce promíchat, jinak muffiny ztratí na lehkosti ;-). Terezie

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dnes som sa dal na Vegan muffiny a ku koncu mi došli košíčky :(
    Ešte že som našiel tento blog a dokončil som. Páčia sa mi omnoho viac ako kupované.
    Vlastne som sa týmto rozhodol že kupovať košíčky už nebudem !! Vďaka za inšpiráciu :))
    Zdreloo

    OdpovědětVymazat
  9. Pavlína Veselá10. února 2015 13:32

    Dobrý den, na Vašich stránkách jsem nikde nenalezla Váš kontakt. Obsah blogu se mi velice líbí a chtěla jsem Vás kontaktovat ohledně nabídky spolupráce s druhým největším internetovým knihkupectvím Megaknihy.cz. Pokud to bude jen trochu možné, napište mi, prosím, na pavlina@megaknihy.cz. Do předmětu uveďte název Vašeho blogu. Těším se na spolupráci, Pavlína Veselá

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za nápad ! :) Košíčky jsem nikdy nekupovala a muffiny dělala pouze ve formě, navíc s tím papírem to vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadaji krasne! A zatisi s bedynkou taky super :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥