pondělí 26. května 2014

...masové kuličky v bylinkovém kabátku ....


Po včerejší výšlapu s kamarády jsem připravila takovýto finger food s dipem.

Kuličky v bylinkové těstě:
Těsto jsem použila to stejné jako na louhované preclíky, ale přidala jsem ještě bylinky:
oregáno, rozmarýn, bazalku.
Z vykynutého těsta jsem vyválela malé čtverečky, kam jsem zabalila masové kuličky.
Vyskládané do pečící mísy jsem je potřela smetanou a nechala ještě 40 minut nakynout.

mleté vepřové + hovězí maso
(já do něj přídávám namočené ovesné vločky v holkém mléce + bylinky, které máme rádi.

Pekla jsem na 190°C asi 25 minut.

Dipy:
 lučina, jogurt, sůl, pepř, oregáno, bazalka + česnek



washi pásky vám poslouží jako rozlišováky, které lze snadno odlepit :o))))



Milí naši kamarádi,
 děkujeme za nádhernou neděli plnou sluníčka, jídla a krásných zážitků.
Mějte se všichni krásně, čeká nás příjemné počasí, tak ať vám uteče i začátek toho pracovního týdne.
Monča

1 komentář:

  1. Kuličky vypadají velmi dobře...asi zkusím..a výlet musel být prima..dívám se na tu degustaci a je vidět, že si to i pánové užili:o)..krásný nový týden, Moni...Inka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥