úterý 27. května 2014

... můj relax ...


Každý den se těším, jak si celý večer posedím na terase a budu se jen kochat,rozhlížet kolem a poslouchat to neuvěřitelné množství zpěvavých ptáků.
Toto odhodlání mi většinou vydrží tak pět minut a poté vidím, jak tu zase leze svlačec, a támhle slimák a tady  není zalito a když už mám ruce od hlíny, začnu plít, protože plevel nade mnou stále vyhrává 1:0 a už nejsem jen u skalky, ale dole na zahradě....
.... zkrátka těším se, až jeden večer opravdu usednu a vydržím se jen kochat:o)))
Jste na tom podobně?








Mějte se krásně.
Monča

10 komentářů:

  1. Moniko, jsem na tom úplně stejně :-) na zahrádce nemáš nikdy hotovo......Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Monika, čítate mi myšlienky ... toto je presne môj scenár odpočinku a kochania sa po záhrade. Urobím si kávu, vyložím nohy, dám si prvý hlt a už sa dvíham aj so šálkou v ruke, jednou rukou pijem zo šálky a druhou vytrhávam burinky ... a vtáčiky do toho krásne koncertujú ...
    Silvia

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, to je přesný...po deseti minutách odkládám i kávu a beru si rukavice :-))), pak si zhltnu kafe studený. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  4. ... přesně to samý.... sednu si, kouknu kolem a vidím to a to, no, do pěti minut už jedu. Stačí mi projít za úplně jiným účelem a skončím ohnutá u zemi... aspoň ty dva plevelíčky vytrhnout.... ale většinou je to na delší dobu. Sezení mi prostě moc nejde.... to by mi museli zavázat oči .... ale takhle je to taky fajn, že jo..... mějte se Moniko i vy všichni ostatní moc fajn..... AŤ ŽIJE JARO A LÉTO.....!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jasně Moni, pět minut je tak akorát doba, pak startuju.
    hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to úplně stejně. ;-) Hezké jarní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mám tvůj blog moc ráda, vždy mě pohladí po duši! Díky za skvělé tipy i recepty. Mohla by jsi napsat recept na bezinkovou limonádu? Díky. Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuji a recept bude večer:o) Dnes bude limča hotová.
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  8. Zahrádku sice nemám ale všem kdo ano tak jí závidím, měla bych to asi stejně jako Vy ostatní, kytičky a bylinky mám ráda, něco mám na terase a jsem ráda i za to málo. Ale domeček se zahrádkou je můj sen :) Na receptík se těším.
    Mějte se krásně Petra ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já to mám přesně naopak, sedět a kochat se vydržím celý večer bez problémů, co by se mělo udělat nějak nevidím...většinou prokouknu až pozdě, kdy už nic nemůžu stihnout, takže jediné co funguje je, si napsat seznam, co bych měla, protože já ten radar na to fakt nemám....:) Už se nějak začínám smiřovat s tím, že prostě nejsem tak akční jako jiní - aspoň, že se výtvory těch akčních můžu kochat třeba tady na blogu:)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥