čtvrtek 15. května 2014

... mýdla ...


Krásný večer vám všem přeji.
Moc děkuji za vaše krásné komentáře k narychlo vypůjčenému rybímu oku.

Už několik dní opět relaxuji ..... mýdlařím.
Konec školního roku se blíží a místo květin bychom s holkami rády podarovaly všechny paní učitelky ..... ve školce, ve škole i v lidušce našimi domácími mýdly.
Vlastně už si na to zvykly a troufám si říci, že se už těší.
Tady je nových 9 druhů našich domácích mýdel.

měsíček s vůní pomeranče                         heřmánkové




levandulové


Včera mi Tom poslal nádherný citát. 
Stojí za zamyšlení, 
abychom jednou nezjistili, že nám život utekl mezi prsty a my stále něco  očekávali, hledali a věřili, že na nás TO něco teprve někde čeká.
Ony ty zdánlivé maličkosti, to jsou ty pravé hodnoty a radosti, kterých si máme užívat, děkovat za ně a vážit si jich.
Lidé čekají 
celý týden na pátek,
celý rok na léto 
a celý život na štěstí.....

Tak nečekejte a užívejte si toho, co vám život dal.
Krásný večer, Monča


37 komentářů:

  1. Joooooj, tie mydielka ale sú!!!!!!!! Voňajú až k nám :-)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, ta mýdla jsou nádherná, proč já neučím Tvé holčičky?:o))...a ten citát je vážně k zamyšlení..přeji krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooooj, Vy jste holky šikovný. O já bych byla taky natěšená obzvlášť ze kávo skořicového, u čokoládového by hrozilo ochutnání....chi chi
    U nás je to obdobné, učitelky už jsou také natěšené na nové keramické kytky, některé už i vyzvídaly...chi chi
    jinak co se týká citátu, já taky furt na něco čekám......
    Opatruj se páááá Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Já být paní učitelkou vašich slečen, taky bych se těšila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, nádherná mýdla! A mám favorita - zelený čaj a máta :-) Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Moniko.....jsi pro mě balzám na duši....jak jen to děláš? Zrovna dnes jsem si říkala, že asi bydlím v čekárně nebo na zastávce....stále na něco čekám....ouvej ouvej....Již delší dobu jsem nebyla aktuálně na "Kopečkovém" blogu, avšak příspěvky zpětně pečlivě čtu a kochám se tou neskutečnou vitalitou a radostí ze života .... mnoho srdečných pozdravů "Na kopeček" posílá Lucie

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, krásné, už jsem se nemohla dočkat dalšího příspěvku..mýdla jsou krásná, voňavá i na dálku a já mám každý večer ve sprše problém s tím, abych si do toho čokoládového nekousla :-) A citát je nádherný, je třeba si to opakovat stále, děkuji za něj ♥ Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Mýdla nemají chybu, citát taky ne - opravdu ze života, svatá pravda. A vy Moniko jste bezvadná, to vidíte podle návštěvnosti vašeho blogu. Mějte se celá rodinka moc fajn.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Taky lituji,že nebydlím blíž...♡♥♡♥učila bych tvoje děti a doslala bych za odměnu to mýdýlko ....zelený čaj a máta....♡♥♡♥hmm...že bych se přestěhovala?Tož hodně pozdravů z ufoukaného a upršeného Brna... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, ať máte brzy krásně a děkuju za návštěvu♥
      papa, Monča

      Vymazat
  10. Moničko, vy jste prostě úžasná!! Ta mýdélka...nádhera, říkám si, ta voní až sem... bože, ony to nejsou mýdélka, ale můj olejíček "31" s bylinkami,který jsem právě použila - neboť mi v mém věku leccos pobolívá:).
    Vy jste ale opravdu moc šikovná a citátem jste mě rovněž dostala, pravdivý, poučný a budu se jím určitě řídit. Díky za vše. Libu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač a jsem ráda, že má citát úspěch. Kdybychom se všichni podle něj řídili, bylo by ve společnosti hned dýchatelněji :o)
      Krásný víkend,
      M

      Vymazat
  11. Kdyz jsem mydla videla tak bych se do nich i klidne zakousla vypadaji spis jak neco k jidlu.Citat je velmi dobra rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zrovna dnes jsem si jej ráno předříkala, ale jako na potvoru je zrovna pátek, na který se těšíííím:o)
      Krásný víkend,
      Monča

      Vymazat
  12. ach krásne mydielka... ako píše Ella, človek by sa do nich najradšej zakusol :) citát je tak pravdivý že si ho dovolím požičať :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půjčte, budu ráda♥
      krásný víkend,
      M

      Vymazat
  13. Ale bóóóže....už zase mýdla.... :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si přeskočte jinam, je toho tady spousta:o)))

      Vymazat
    2. Anonymní.. proč tady tedy jste,když rejpete???? :((
      Já jsem třeba moc ráda,že tu jsou ,,zase,, mýdla,,

      Moni, úplně je cítim až domů:) nádhera...
      Mějte krásný víkend,
      Petra

      Vymazat
  14. Moni vypadají úžasně. CHystám se výrobu mýdel vyzkoušet už dlouho, ale stále se nějak odhodlávám. Mám strach, že nakoupím špatné suroviny. Ale vždycky když vidím jakou krásu jsi vytvořila mám chuť se do toho pustit. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, tak a´t se povedou a krásně mydlí.
      Hezký víkend, Monča

      Vymazat
  15. Milá Moni je to krásný nápad obdarovat paní učitelky mýdly a navíc vlastní výroby. Určitě to ocení :-) Já už vyzkoušela skoro všechny druhy tvých mýdel a nejvíce ujíždím na zeleném čaji s mátou. To je pro mně favorit :-) V citátu je velký kus pravdy...taky se někdy přistihnu, že pořád na něco čekám a pak když to vidí člověk napsané černé na bílém, tak si teprve uvědomí, že si má užívat toho, co má teď a ne pořád čekat, že až přijde "TO" a "ONO" tak, že to bude něco zvláštního :-) Takže užívejte každého dne a všech drobností a radstí na kopečku, posílám moc pozdravů KatkaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Kačí♥
      jojo, denně si tato moudra z citátů říkám, ale přiznejme si, jsou chvíle, kdy se podle nich na 100% neřídím. Ale dobré je si to občas připomínat a poděkovat.
      Kačí, mějte se všichni moc krásně a opatrujte se.
      Vzpomínám na vás,
      Monča

      Vymazat
  16. Dobrý den, Moni,
    jak by člověk mohl získat nějaká vaše mýdla? Moc ráda bych je vyzkoušela.. Můžu je nějak objednat a vy mi je třeba pošlete poštou? Děkuji za info.. Maya

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mayo, napište mi a domluvíme se.
      monika.kindlova@gmail.com
      krásný den,
      Monča

      Vymazat
  17. Nádherná. Mám pocit, že tu jejich vůni cítím až sem. Musím někdy vyzkoušet. Pekla jsem podle vašeho receptu skořicové šneky a všem moc chutnalo. Děkuji. Určitě ještě něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  18. Moni, krásná mýdla, musí nádherně vonět. My se teď mydlíme levandulovým.
    citát je krásný, pravdivý.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  19. MONIČKO, NÁDHERA VOŇAVÁ A MOC POVEDENÁ.
    CITÁT JE TAK PRAVDIVÝ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  20. Ta tvoje mýdélka jsou prostě kouzelná, já snad úplně cítím až sem,jak voní. Jsi šikulenka velká:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Moni, ta mýdla jsou všechna nádherná a moc se těším až k nim přivoním.
    Pohodové prázdniny, Jana

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý večer Mončo! Ráda bych se zeptala, zda je možné si od Vás nějaké to Vaše úžasné mýdlo koupit. Děkuji, krásný zbytek prázdnin, Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, určitě, ale nemám na Vás kontakt, napište mi prosím na monika.kindlova@gmail.com a domluvíme se. Děkuji M.

      Vymazat
  23. Krásná mýdla, jste velice šikovná. Chtěla bych se zeptat, zda jsou vhodná k mytí i těla nebo jen rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, my se jimi už rok myjeme i ve sprše. Téměř nekupuji sprcháče:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥