sobota 3. května 2014

... nové radosti ...


Smekám před šikovnýma rukama hrnčířů a všech keramiků. A dnes smekám i před výdrží všech, v Berouně bylo jen 6°C!
Miluji tyto ručně vytvořené nádherné kousky a je mi strašně líto, že jsem neměla možnost věnovat se tomuto řemeslu.
Je to nádhera a energie z těchto věcí jen září.
A Janičko,Tobě děkuji z celého srdce, Ty víš, viď? 




Mějte se krásně i v té zimě, která nás všechny zahnala ze zahrádek ke krbu.
Krásný večer, Monča.

15 komentářů:

  1. Moni, hezká radost ...děkujeme za palečky...při otevření dveří do školy, nám proletěly nad hlavou dva holubi...krásný pocit... Přejeme krásný zbytek dne u rodinného krbu... Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, díky... a ať jsou výsledky co nejlepší, ostatně to máte koukám pojištěné shora:o)
      papa a mějte se všichni krásně, Monča

      Vymazat
  2. Dobrý večer paní Moniko, můžu se zeptat odkoho ty krásné kousky jsou? Toto je nejoblíbenější odstín zelené, kterou přímozbožňuju. Nemá paní/pán nějakou webovou stránku, či eshop?? I Vám krásný večer. Ach ten Váš blog... to je balzám na duši!! Kamila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilko,
      tady je máte. A nejenom, že jsou nádherné, ale výborně se na nich peče. Dělám v jejich zapékacích tácech vše...koláče, maso, kuře, buchty a vše je úžasné.
      Vřele doporučuji,
      krásný večer, Monča

      http://www.hrncirstvi.cz/

      Vymazat
    2. Velký dík!!! Mějte se krásně! Kamila

      Vymazat
  3. Dobrý večer, všichni hrnčíři i ostatní umělci mají můj veliký respekt, byli jsme na trzích kolem dvou hodinek a moc rádi se vrátili do tepla ke krbu. Mám radost ze svých úlovků, zase jsem přinesla něco úplně jiného než jsem chtěla :D, ale důležité je, že dělají radost :) Krásný večer přeji ... Daniela z Levína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já si nenechám ujít trhy ani v květnu ani v září. Miluji jejich atmosféru, pečená masíčka, bramboráky, selátka, pražené mandle, milí lidé a nádhera, kam se podíváš.
      Tak ať dělají úlovky jen radost a vyhnou se střetu s podlahou:o))))
      Monča

      Vymazat
  4. Mončo, opět velikááánská nádhera a pohlazení před spaním..já věděla, že k Vám mám ještě zavítat :-) A tu formu na bábovku závidím a vůbec se za to nestydím :-) formy zbožňuji..ať se Vám v ní krásně peče. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký večer Mončo ... dneska si v té zimě zaslouží obdiv asi každý ... a přiznávám se ... já to kuli té zimě dneska (vlastně i zítra) vzdala.Protože je manžel v práci,tak jsem plánovala jak ráno naložím malou do auta a budeme si užívat celý den a třeba potkáme i tetu Monču :-),ale ta zima byla větší,než jsem čekala a tak jsem si řekla,že bohužel dnes zůstaneme raději doma v teple.Ale nebylo to taky jednoduché ... v deset hodin mi bylo divné,že topení je pořád studené a po zjištění,že na tuhle závadu musí dorazit opravář jsem nebohé promrzlé dítko oblékla do další vrstvy a rychle zatopila v krbových kamnech,které vyhřejou alespoň část baráku :-) Zítra budu v přikládání do krbovek pokračovat a trhy si nechám bohužel až na září.
    Hezký den na kopeček přeje Gabča.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to je nádhera,to je pohlazení po duši.To se to bude spinkat.Dobrou noc Klára

    OdpovědětVymazat
  7. Kamarádka jela a doveze mi taky nějakou tu krásu,moc se těším.Ta bábovka je nádherná a už vidím ty krásné kytičky v truhlíku.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, nádherná forma !!!! Závidím .....Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, krásně jste vybrala. Také mě to k vám láká, ale docela dálka. Já chodím každý rok do Kohoutova. Dokonce jsem si točení na kruhu a tvoření keramiky vyzkoušela, je to makačka.
    Klobouk dolů před těmi, kdo umí.
    Dana od DK

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer, smekám...přávidím....můžete m prosím prozradit u koho jste zakoupila ty překrásné keramické kytičky a hrníček s modrými srdíčky. Děkuji Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, kytičky jsou od Maďarů, viděla jsem je tu poprvé. A jméno keramiků se srdíčky bohužel neznám:o(
      M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥