středa 21. května 2014

... prodejní zahrada Sedlec ...


Stále nalézáme poklady, které jsou hned za humny.
Dnes jsme si vyšlápli na kolech jen pár minut od našeho domu a objevili jsme
 prodejní zahradu Inflore.
Kdo jste z blízka, určitě si najděte čas a vyražte do Sedlce u Žebráku.
Můžete si zakoupit letničky, trvalky, bylinky, keře, sadbu a co je nejkrásnější.....
...u vchodu dostanete nádherný proutěný košík a přímo z pole a záhonů si natrháte co libo.
Saláty, špenát, kedlubny, ředkvičky...... čerstvěji to opravdu už nejde.
A vše bez chemických postřiků.
Na majitelích je vidět zápal pro práci a jejich láska k pěstování.
Takže zítra bereme né kolo, ale auto a jedeme pro sadbu, bylinky a holky už se těší na pole s kedlubnami:o)
Ještě že se najdou tak tvořiví a pracovití lidé.
A tyto obrázky krajinek jsou z našeho okolí. Je tu božsky.
Opět jsem se kochala, až jsem sem tam zajela do škarpy:o)


...náš  119 letý dub z dálky ....





Mějte krásné dny a moc děkuji za vaše milá přání k svátku a za spoustu mailů.
Jsem tu s vámi moc ráda.


8 komentářů:

  1. Mončo, určitě znáte........
    Co se stalo?
    Kolo se mi polámalo.
    Jaké kolo? Favoritka, přeletěl jsem přes řidítka.....................atd. :o)
    Slyším škarpa a už je to u mě jasné a naše malé MYŠI jí říkají s námi,já otázku oni odpověď, na besídce měla veliký úspěch.Sázení zdar,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, připojuji se ke gratulantům. Přeji ti z celého srdce vše nej... k svátku.
    Jsi velkou inspirací papa Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný svátečkový den Moničko:)Užila jste si ho nádherně.Představte si,že tato nádherná zahradapatří jak jsem zjistila od mé babičky a dědy jejich tzv.prasynovci:)Můj děda totiž pochází z Praskoles a na Teplicko se přiženil a už tu zůstal:)
    Jinak strašně ráda k Vám na blog chodím na kukandu a o víkendu jsme s mojí dcerou vyzkoušely Vaši skvělou Nugetu......byla úúúúúúúúžasná.Děkuji Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mončo,děkuji za popostrčení .... zrovna jsme s manželem řešili,že zítra někam vyrazíme a hledali jsme něco poblíž .... myslím,že tohle je skvělý nápad,který se přesně hodí .... dneska procházel menší úpravou bylinkový záhon a něco by se do něj určitě ještě hodilo :-)
    Krásný den na kopeček a samozřejmě i vše nej,nej,nej k Tému dnešnímu svátku přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o nich slyšela jen samou chválu. Myslím, že se objevili u nás na farmářském trhu. Tak tam asi vyrazím. Díky za tip.

    PS: Dodatečně vše nej k svátku.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, jé, vidím fotografii své rodné vsi! Ta poslední:-) Majitele tohoto neobvyklého zahradnictví znám a moc jim držím palce. Svou práci milují a je to na jejich výsledcích vidět.

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrasne fotografie prirody od venkova..to me nikdy neomrzi.A zahradnictvi??Tak tam by jsem se vracela take..nastesti tu jich mame take u nas nebo i blizkem okoli mraky a nejakou zeleninku uz zasazenou,takze bio zdravi taky bude do salatku a tak.

    OdpovědětVymazat
  8. teda Moniko, tohle bych klidne hned vymenila za vsechny obchody z mesta. Tam bych urcite nechala hromadu penez.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥