sobota 24. května 2014

...relaxuji s hlínou na rukách ....



... a je mi při tom krásně.
Je to relax, hrabat se v hlíně, vozit kamínky, hlínu, písek, cítit tu nádhernou vůni bylinek, levandulí a květin.
Jsem vděčná, že jsem se dočkala zahrady a práce.





...a po skoro dvou letech přišly na řadu i venkovní parapety.
Koupili jsme jen cihlové pásky, které ani nejsou určeny k použití na parapety, ale i kdyby nepřežily dlouho, moc nestály a nám se moc líbí.
Jsou nalepeny Mamutem a pod nimi je celý výklenek natřen tekutou lepenkou.
Ostatní okna už se těší a já ještě více





Krásný večer od nás z kopečku.
Monča

12 komentářů:

  1. AHOJKY MONIČKO,I JÁ DNESKA PRACOVALA NA ZAHRADĚ.NÁDHERA-VYČISTILA JSEM SI HLAVU A JE MI BLAZE.ZASADILA MUŠKÁTY,NATRHALA KYTICE PIVONĚK DO VÁZY,UMYLA OKNA.MÁŠ TO NÁDHERNÉ!!RADOST KOUKAT.PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  2. Musím napsat, že výzdoba je nádherná :-) nejvíc se mi líbí ty parapety, nápad na jedničku a truhlíčky je dozdobily ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moničko, moc krásné. I já dnes relaxovala prací na zahrádce. Když mne vyhnal déšť, pustila jsem se do skleníku. Máte to doma nádherné. Ty parapety vypadají fantasticky. Chválím.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Mončo, parapety vypadají super...skvělý nápad..a zarádka..kamínky, levandule...no jako vždycky ..na kopečku to prostě máte moc hezký....krásný zbytek víkendu a ať se daří:o).Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni to je super nápad ty parapety ,vypadají moc hezky.Máš krásnou zahrádku...měj se Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,mas to na zahradce utulne,voni to domovem a dostala me drevena teraska,tu dnes ma malo domecku.Krasno nedeli...Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, krásná zahrádka a ty parapety jsou super nápad. Líbí se, mi že je to takové přírodní. Krásnou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Moni,máte to nádherné, parapety jsou super,moc se mi líbí.
    Zahrádku závidím, my bydlíme v bytě,ale přesto kytičky na oknech ,na balkoně a bylinky nesmí chybět:))
    Mějte krásnou neděli.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Je to presne tak, ako píšeš. Záhrada je najväčší relax. Aj keď som sa vrátila pred chvíľou unavená, stálo to za to. Levanduľa sa mi za starostlivosť odmenila množstvom kvetov, hortenzie už tiež kvitnú no a ruže majú toľko kvetov, že ich farba žiari do diaľky. A to je najväčšia odmena. Pekný večer ti prajem:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, taky miluju práci na zahradě a s rostlinkama. Jako malá jsem to musela, teď to dělám protože chci.
    Ty parapety jsou naprosto super. Majka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moni i já jsem celý víkend strávila venku na zahradě, počasí k tomu doslova vyzývalo. Zahradu máte nádhernou, to u nás to bude ještě trvat trochu déle než to budeme mít takové krásné a vše bude v rozkvětu, chce to jen píli a čas. Ale mně práce na zahradě baví od mala, takže pro mně je to neskutečný relax a vyčištění hlavy. S parapety je to supr nápad, vypadají moc hezky a přírodně. Úplně se vám k domečku hodí :-). Moni přeji pohodový pracovní týden a zdravím všechny na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥