pátek 30. května 2014

... zápichy k bylinkám DIY ...


Krásný pátek, mí milí.
Včera jsem natřela opět mým oblíbeným Eternalem špachtličky, které známe z ordinace od paní doktorky.
Stačila jedna vrstva barvy, obyčejná bílá pastelka a déšť ji nesmyje.
Než jsem stačila vytvořit cedulky, slimáci mi podruhé sežrali komplet celý libeček a všechny kráseňky, které tolik miluji a letos jsem se na ně tak těšila:o(
Vím, že je letos ráj pro tyto slizké potvory a nás všechny jen ničí.
Zkrátka plevel a slimáci vedou 2:0







.Můj kousek Provance....už nakvétají, levandule byly naštěstí od slimáků ušetřeny.
Díky Bohu
Mějte poklidný víkend 
a přejme si sluníčko, když nás bude hodně, ti nahoře nás určitě uslyší:o)
Monča

10 komentářů:

  1. Super nápad. A kde se ty špachtličky dají koupit? Jinak máte nádherný blog, krásný dům a očividně báječnou rodinu. Moc gratuluji. :o) Hezký víkend. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, moc děkuji.
      Já tyto špachtličky dostala od jedné maminky, zdravotní sestřičky.
      Zkuste lékárnu, nebo rozhoďte sítě, jestli někdo nemá doma od sestřiček:o)
      Krásný víkend,
      Monča

      Vymazat
  2. Dobrý den, já jsem je koupila ve zdravotnických potřebách. 100 ks za 26 Kč. Použila jsem je také k bylinkám, ale psala jsem na ně pájkou. Jolana

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, oni ti slimáci asi tu levanduli nežerou, naštěstí, ale řeknu ti, já mám vyvýšené záhony a máme pokoj.
    jen mi teda nejde do hlavy proč déšť nesmyje tu bílou pastelku, když mně smyl černou fixu. nic, vyzkouším tvůj návod.
    krásný večer, my máme s dcerou za sebou koncert L.Filipové, tak to zažíváme. Majka

    OdpovědětVymazat
  4. jo a krásenky už mi rostou, tak kdybys pak chtěla semínka, pošlu ti je zpět. Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mončo,
    pořád jsem si říkala,že musím pořídit nějaké zápichy do bylinek a ty jsi mi dneska s nápadem vytrhla trn s paty :-) Moc děkuji nejen za tenhle skvělý nápad.
    Hezký večer (teda koukám,že vlastně už spíš ráno) na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko jaký černý Eternal by jsi mi prosím doporučila? Plánuji zítra navštívit místní barvy,laky a koukala jsem,že je víc druhů.Budu mít Eternalu celkově asi menší spotřebu,než ty,tak ať nekoupím hned něco blbě :-)
      Moc děkuji jestli se podělíš o radu.
      Pa,pa,pa Gabča

      Vymazat
    2. Gabčo, černý matný Eternal. Já viděla vždy litrovou plechovku. Ale není drahá, u nás kolem 169,- Kč.
      A´T se zápichy povedou a krásný víkend,
      Monča

      Vymazat
  6. Ahoj Moni,
    tak ti nevím, zda slimáci žerou levanduli...? Mě zase ničí mšice. Ty potvory jsou už úplně na všem. Myslím, že se pustí i do trávníku.:-) A s mrevenci, kteří útočí z venku na naši domácnost, už to pomalu vzdávám.
    Dostala jsem od manžela pod stromeček čelovku. Divila jsem se, k čemu? Abych prý mohla sbírat večer ve tmě slimáky.:-) Výborná pomůcka.
    Pa, Lucie.
    A měj se fajn! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevěřila bych, že bílá pastelka vydrží, vyzkouším, díky...........
    Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥