středa 18. června 2014

...1. rok s vámi ....


Dnes bych mohla sfouknout na pomyslném dortu 1. svíčku.
Od nás z kopečku vám píši již jeden rok.
Celý rok jste byli se mnou a s mojí rodinou
 a společně s námi jste 
vařili, pekli .....


.... tvořili  ....


...cestovali a chodili s námi na výlety...


... pobavili jste se, inspirovali a někdy i zamysleli u citátů...


... poseděli s námi na naší terásce a zahradě.....


Psali jste mi nádherné komentáře, posílali  dárky, pozvání, navštívili mě a stále se vracíte a mnohé píšete, že se těšíte na každý příspěvek.

Cením si vaší společnosti, všech vašich komentářů a věřte, že kdyby nebylo vás, 
tyto stránky by nemohly žít.
Před rokem jsem vůbec netušila, že si tento blog vydobude své místo na slunci.
Vlastně jsem svět blogu neznala a teprve se založením jsem se s ním začala seznamovat a našla spoustu inspirací od vás, zkušených blogerek.
 A už zdaleka jsem si ani ve snu neuměla představit, jak moc mne tento virtuální svět obohatí o vaši pozitivní energii, o nové přítelkyně a kamarádky.

A za to vám všem moc děkuji.

Vaše
  z jednoho malého kopečku.

59 komentářů:

  1. Gatuluji k prvním blogovým narozeninám!!! A já jako pravidelná čtenářka i když ne komentátorka děkuji za stránky plné inspirace, dobrot a jsou to stránky z kterých dýchá pohoda a nádherný přístup k životu. Ať se daří v dalším blogovém roce nejen stránkám, ale i celé vaší krásné rodince!!! Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Také si připojuju ke gratulaci, moc ráda tento blog navštěvuji a vždy se těším na nové příspěvky, je to jako pohlazení na duši. Tak ať se daří jako dosud ! Pravidelná čtenářka Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, gratuluji a děkuji za vynikající a inspirativní blog. Vše děláš poctivě, s citem a láskou, to se pozná. Obdivuji a přeji ti spoustu energie do dalšího tvoření. Jsi úžasná...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko, moc gratuluji tobě i tvému blogu k narozeninám. Jsem moc ráda, že jsem tvůj blog objevila, nacházím tu plno inspirací, ale hlavně tady nasávám tu krásnou pohodovou atmosféru. děkuji
    a navíc, zrovna dnes by měla moje maminka narozeniny, tak si narození tvého blogu budu pamatovat ještě víc.
    Krásný slunečný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Jo Moni a chci se zeptat, máš krásenky? mně teda ještě nekvetou, ale vím, že jsi psala, že ti je požrali slimáci, tak kdybys chtěla, nasbírám ti pak semínka a vrátily by se ti pak zas ty tvoje k vám.Dej vědět.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem. A teším sa na ďalšie roky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, a věřte, že nám s Vámi bylo krásně :-) Těším se na další příspěvky a přeji do dalšího blogového roku jen to dobré. Fotky jsou úžasně poskládané. KatKa

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Monika, kto by mal tvoriť blog, ak nie Vy ... je dokonalý. Ak by ste bývali niekde na blízku, rada by som sa s Vami kamarátila a chodila sa osobne inšpirovať.

    Silvia - Senec

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, gratulujem k 1. narodeninám. Teším sa, že Tvoj blog vznikol. Je veľmi inšpirujúci a vždy nás potešíš krásnymi fotografiami. Želám Ti ešte veľa takých krásnych príspevkov a hlavne všetko dobré Tvojej rodinke.
    Maj sa krásne.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moniko, i já se připojuji ke gratulantům k prvním narozeninám vašeha glogu. Je dobře, že jste se před rokem pustila do blogerských vod. Vaše stránky jsou úžasné. Přeji hodně zdravíčka a síly do dalších let a spoustu spokojených čtenářek. Mějte se moc krásně vy i celá vaše krásná rodina.Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Monika...to uz je rok? Som rada, ze blog sledujem, je velmi kreaivny a na tych "tabulovych" citatoch sa bavim :) drzim palce do dalsich rokov, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  12. Monika, vďaka Ti za krásny rok. Tvoj blog je neskutočný o čom svedčí aj počet jeho vzhliadnutí za toto obdobie. Vďaka Ti za množstvo krásnych príspevkov, inšpirácií, návodov, receptov. No kto by sem rád nechodil? Prajem Ti zo srdca veľa pohody na blogovanie a množstvo ďalších skvelých nápadov a inšpirácií pre nás ostatných. Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný den Mončo,
    i já se připojuji ke gratulantům. Všechny výše uvedené komentáře a reakce na Váš blog jako by mi mluvili /psali/ z duše. Při pročítání Vašich článků a prohlížení krásných fotek /kéž bych uměla fotit tak jako vy/ se přenesu někam mimo realitu všedního života a vychutnávám si každý příspěvek, který zde zveřejníte, moc za to díky.
    Díky moc za Váš pozitivní přístup k životu, za Vaše nápady a optimismus, který z Vašeho blogu sálá.
    Ať se Vám daří po všech stránkách a přeji jak Vám tak nám čtenářkám spoustu /Vašich/ dalších nápadů, inspirací a příjemných článků, atd...
    Přeju Vám i Vaší rodině hodně dalších krásných společných zážitků a Vašim žáčkům závidím tak kreativní paní učitelku.
    Mějte krásný "narozeninový" den. VeronikA

    OdpovědětVymazat
  14. Moniko moc a moc Tobě a Tvému blogu gratuluji. Ráda jej sleduji. Je plný pozitivní energie a obyčejného štěstí, kterého si dnes spousta lidí neumí vážit. Přeji Ti aby se Ti dál dařilo nás zásobovat nádhernými příspěvky. Bloguji skoro stejně dlouho a tak vím, že během jednoho roku člověk získá spoustu přátel, o kterých by jinak a ni neměl tušení, že existují. Pokud chceš nakoukni ke mně a zapoj se do slosování o ceny k prvním narozeninám mého blogu. Měj se moc krásně a uživej si dnešní den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, tak krásné narozeniny tvému blogu... mě připadá, že tě "znám" roky a ne jen jeden... jsem moc ráda, že tu jsi - tvé příspěvky mě vždycky nabíjí pozitivní energií a tvoje recepty... no to už není co dodat.
    jen tak dál ... měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Mončo, nádherný příspěvek a já Ti k dnešnímu výročí moc a moc gratuluji. Jsi skvělá tvořilka ve všech směrech. Důkazem toho je tolik Tvých nadšenců. Virtuální svět nás všechny blogerky ovlivnil a jaksi poznamenal. Žijeme s foťákem v ruce...a naplňuje nás to. A co nás naplňuje je skvělé a pozitivní. Tak Ti přeji těchto chvil miliony. Také jsem si vybavila fotku, máš ji v koláži, Ty a Tvoje rodinka u rybníka. Byla jednou z prvních, kterou jsem na Tvém blogu viděla...a také příspěvek do korun stromů...moc jsi mi za ten rok pomohla a já říkám DĚKUJI. Věrka

    OdpovědětVymazat
  17. Monika, úlohou ženy-manželky je vytvárať teplo domova a Tebe to ide dokonale. Z Tvojho blogu poznať, že si skvelá mamina, manželka, učiteľka, kolegyňa, priateľka,šikovná kuchárka,krajčírka,dizajnérka, fotografka, záhradníčka, máš zmysel pre cit a krásno, si neskutočne pozitívna, tvorivá a milujúca život...si mojou inšpiráciou a mojím vzorom...Tvoj blog má dušu... " smekám", blahoželám a virtuálne pripíjam.
    Mary

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Moni...♥
    vše nej nej k prvním narozeninám a moc úspěchů v dalším vaření, pečení, tvoření, výletování atd. atd....
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná Moniko, děkuji za Váš blog, tolik lásky, pokory a lidství... jste úžasná :-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  20. Moni, jsi skvělá!!! Přeju ti ať se daří tobě i celé tvé úžasné rodině :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  21. Páni, toto letí! Moniko, miluji Váš blog a tak ráda se sem vracím. Už jsem zkusila spousta receptů a jste pro mě vzorem a inspirací! Přeji další léta blogování a hlavně spokojeného života. Jste skvělá :). Díky!

    OdpovědětVymazat
  22. Moni, posílám velkou gratulaci a přeji ti spoustu energie a nápadů do dalších let. A tvému blogu přeji spoustu spokojených čtenářů, kteří se k tobě rádi vracejí. Tak jako já - někdy se chodím jen tak pokochat fotkami, jindy jsi mi inspirací v kuchyni, prostě je mi tu u tebe příjemně ...
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  23. Moniko, přidávám se ke gratulacím! Já osobně navštěvuji Váš blog teprve pár měsíců, ale jak už psala Věrka - připadá mi, že Vás "znám" už roky :-) Děkuji za každý příspěvek, za Vaši pozitivitu, dobíjíte spoustu lidí a to vyžaduje spoustu energie, je skvělé, že ji pro nás pořád tolik máte! Ať se Vám dál ve všem daří.. Maya

    OdpovědětVymazat
  24. Moni i já se přidávám ke gratulantům a věř, že máš můj obdiv, za to jak a co všechno zvládáš. Tvoji rodiče musí být na Tebe pyšní, já bych teda jistě byla. Ráda sem chodím číst citáty, hledat recepty a vůbec je u Tebe skoro každý den něco nového, co nás většinu inspiruje. Přeji Tvému blogu a hlavně Tobě spokojené čtenáře, skvělé přátele, moře lásky u Vás doma , zdraví a těším se na další čtení u Tebe! Oslavuj, máš co! Krásný 1.narozeninový den Ti přeji Marcela

    OdpovědětVymazat
  25. Moniko moc krásný, podnětný blog a gratulace je na místě. Přeju hodně dalších fanoušků a témat o které se s námi podělíte. Krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat
  26. Moni, posílám velikou gratulaci na kopeček! Je to jak píšeš, rok utekl, vařili jsme s tebou, pekli, tvořili, cestovali a chodili po výletech...a bylo to moc hezké. Kdybych ale měla říct je krátce, co pro mě je tvůj blog, tak sluníčkem a zdrojem pozitivní energie.
    Za to moc děkuji a přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Mony.... bez tvého blogu bych nechtěla být- je v něm tolik úžasných inspirací a sálá z něj tolik lásky , té člověčí ....pravé ...nefalšované - jste úžasná rodinka tam Na kopečku . Přeji všem u tebe doma hodně krásných společných chvil a těším se na další nálož na blogu.Díky díky ....krásné léto Hanka

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Moniko,váš blog jsem objevila nedávno, budou to tak tři týdny a okamžitě jsem byla nadšená. Líbí se mi vaše tvoření, bydlení, myšlení, nadšení a přístup k životu, mám pocit, že jsme na tom podobně i na tom kopci bydlíme... Moc ráda se k vám vracím a dneska mám v pekárně těsto na koblihy z trouby :) Přeji Vám, vašemu blogu i celé rodině jen to nejlepší a krásný narozeninový den. Blanka ze starého kopce :)

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Moni přidávám se k ostatním gratulacím a Tvému blogu přeji, aby se mu i nadále dařilo, aby měl stále spoustu věrných čtenářů a čtenářek, které se někdy promění i v reálné přátelé. Budeme se všichni těšit na Tvé další krásné příspěvky ať už o jídle, vaření, výletech, tvoření atd...Tvůj blog navštěvuji denně, ikdyž ne vždy komentuji, ale vždy je pro mně velkou inspirací. Jsi člověk se srdcem na dlani a vše co děláš a tvoříš, děláš s láskou a pro druhé. Jsem moc ráda, že jsem měla možnost se s Tebou osobně seznámit :-) Přeji pohodové dny na kopeček. KatkaB

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Moni,
    přidávam se ke gratulacím a přeji vašemu blogu krásné narozeniny:) Jsem moc ráda,že vznikl, že zde mohu nakukovat,čerpat inspiraci a být vaší virtuální přítelkyní.)
    Těším se na další příspěvky, recepty,fotky.. na citáty..
    Mějte krásný den,
    Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
  31. Dobrý den, sleduji vás tak půl roku a nechápu. Pracujete, máte děti, dům ..... a přitom stále tolik energie, dobré nálady, naklizeno, navařeno, nazdobeno, každý den nablogováno? Superwoman:-)
    obdivuji Vás, jste fakt dobrá, takových optimistických lidí moc není a natož učitelek, chtěla bych aby moje dcera měla úču jako jste vy:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Moni vše nej nej k narozeninkám Tvého blogu,doslova ho miluji.Chodím nakukovat každý den a kolikrát se i vracím k Tvým příspěvkům,které hladí na duši.Jen tak dál,prosím nepřestávej.Jsi obdivuhodná ŽENA.Děkuji Andrea

    OdpovědětVymazat
  33. Díky za ten rok. Inspirujete mě v mnohém.
    Zdravím a mávám!
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
  34. Moničko přeji Tvému blogu spoustu příjemných čtenářů,kteří se rádi vrací a Ty se můžeš s radostí podělit o to,co je u Vás nového :-)
    Krásný den na kopeček přeje Gabča
    Ps - naše Alžbětka je přesně o jeden měsíc a den starší než Tvůj blog a z vlastní zkušenosti můžu říct,že to všechno moc rychle uteklo ....

    OdpovědětVymazat
  35. Monika, všetko najlepšie!!! Nádherný, pozitívny blog, jeden z mojich najmilovanejších. A zákon príťažlivosti funguje perfektne. Dostaneš do života všetko, na čo myslíš. Či už to chceš, alebo nechceš. To je zákon. A u Teba presne vidieť na čo myslíš:-)))) Samé krásne, pozitívne veci. Len tak ďalej.

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Moni,moc gratuluji,máš krásný blog a ráda k tobě chodím.Už jsem i podle tvých receptů pekla.Děkuji za inspiraci a těším se na další příspěvky....měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Moni, jen tak dál, ráda se vracím. Mějte se moc a moc dobře.
    Dana od DK

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravím, gratuluji, chválím, děkuji za inspirace, nápady a elán vkládaný do těchto stránek. I já dnes slavím teda nejen já.... čas letí jako bláznivý, naší starší je 27.Krásné slunečné dny, příjemné zakončení školního roku a hurá na prázdniny. Jana

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Moni, doufám, že nakročíte do dalšího roku tou správnou nohou, abychom my, které doslova "hltáme" Váš úúúúžasný blog, měly možnost se opět těšit na vše, co zde "pověsíte". Díky moc a mějte se i nadále moc moc moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  40. Velká gratulace k 1. narozeninám :-), Pavel - Váš blog je velikou inspirací

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj zlatíčko,
    obr gratulace, uteklo to jako voda. Děkuji za hromadu úžasných receptů. inspirací a milých slov.
    Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  42. Gratuluji a věřím, že další roky budu hledat inspiraci a i relax na Vašich bezvadný, to myslím doslova bez vadných, stránkách.
    Musíte být úžasná žena, maminka, manželka, učitelka.
    Patří Vám můj velký obdiv.

    OdpovědětVymazat
  43. Drahá Moniko, i já se připojuji k dlouhé řadě gratulantů.....přeji Ti do dalších nejen "blogerských" let i nadále spoustu inspirace, energie, dobré nálady, vtipu a moudra.
    Čtu opravdu pravidelně a nejen to, vracím se k různým příspěvkům, které mě neskutečně obohacují a naplňují, pohladí na srdci i duši.
    Velký dík také patří Tvé rodině, protože je vidět, že bez ní by to nešlo.....
    Mnoho pozdravů "Na kopeček" Lucie

    OdpovědětVymazat
  44. Moniko, gratuluji k výročí Vašeho blogu! Sleduji ho od samého začátku- Vaše bydlení mi padlo do oka už na mmb a vlastně až spuštěním těchto stránek jsem objevila "blogový svět".
    Já jsem nikdy a nikam žádný komentář nenapsala- teda kromě fb, ať nekecám :-)).
    Ale tentokrát bych snad měla i výčitky svědomí, že jsem Vám za Váš blog nepoděkovala, když se jím nechávám tolik inspirovat.
    Takže DĚKUJU a ať se Vám i Vaší rodině daří!
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  45. Milá Moniko, posílám velkou gratulaci.
    Někdo se diví, že už je to rok, co jste začala psát a já říkám, teprve? Mám pocit, že se známe spoustu let a věrně, téměř denně si k vám chodím pro radost a inspiraci. Takže vše nej vám i blogu. martina

    OdpovědětVymazat
  46. Monika ahoj, ĎAKUJEM TI za blog, ktorý je pre mňa srdcová záležitosť. Blahoželám k 1. výročiu, vtipným textom, vynikajúcim receptom - niektoré som odskúšala - môžem teda naozaj potvrdiť - i krásným fotkám. Ale najmä chodím sem rada pre tvoj optimizmus a vždy dobrú náladu a pohodu, ktorá vyžaruje z celého tvojho blogu Monika. Želám všetko dobré tebe a tvojej rodinke .
    Citát špeciálne pre teba:
    " Človek nežije iba z lásky, ktorú prijíma, ale najmä z tej, ktorú daruje. " (Bl.Matka Tereza)
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  47. Milá Moni,
    připojuji se k dlouhé řadě gratulantů a ze srdce ti přeji jen to dobré.
    Posílám pozdravy a děkuji ti za tvůj blog. Stal se pro mě něčím takovým, jako je třeba potěšení z odpoledního kafíčka. :-) Každý den si přečtu co se děje ve světě a pak si hned jdu přečíst, co se děje Na kopečku. Ať je tvůj život bohatý, abys měla stále ovšem psát.
    Tvoje pravidelná čtenářka,
    Lucie.
    A měj se! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: ne ovšem, ale o čem. :-)

      Vymazat
  48. Milá Moni,
    krásné fotky, články, citáty a zajímavě počteníčko - jen tak dále............

    OdpovědětVymazat
  49. Drahá paní Moniko,Váš blog je pro mne velkou studnou inspirací a jsem moc ráda že jsem váš blog onehdá nalezla.Jste strašně moc šikovná a hodná,že se s námi o svůj svět kolem Vás podělíte i s námi virtuálními kamarádkami.Kopeček u nás jede na velké vlně.Přeji ještě mnoho šťastných let příspěvkům od Vás z kopečku.

    OdpovědětVymazat
  50. Milá Mončo, gratuluji a děkuji za to , že tu jste. Každé ráno, když vstanu se podívám na Váš blog a mám vždy radost, když najdu nový příspěvek .A každý večer než jdu spát se pro jistotu mrknu znovu, jestli máte něco nového. Patříte mezi mé favoritky. Občas se pousměju, občas rozesměju a občas zamáčknu slzu a utřu nos. A taky často obdivuji jak jste plná elánu a svěžesti, to co jste s Vaším manželem dokázali vybudovat za domov pro sebe a své děti - klobouk dolů. Nádhera. Mějte se krásně a krásné prázdniny přeje z celého srdce
    Lenka M.

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Monika,
    ja som si myslela, že píšeš už aspoň 5 rokov :-)...tvoj blog je pre mňa "naj", rada sa chodím inšpirovať a zahriať pri srdiečku. ĎAKUJEM!!!
    Krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Moni,sice opožděně,ale moooooc gratuluji .Tvúj blog je pro mě vodopád inspirace nabitý energií.Přeji Tobě a tvé skvělé rodince krásné prázdniny.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  53. Milá Moniko, i já se připojuji ke gratulantům ... Všechno nejlepší k 1. blogovým narozeninám a přeji ti, ať tě neopouští inspirace pro další úžasné příspěvky ... Vždycky se těším, až si přečtu další novinky od vás z kopečku :)

    OdpovědětVymazat
  54. Moni,
    zdravím a gratuluji k blogovým narozeninám . Tolik inspirací ,receptů ,myšlenek ................snad nikde jinde nenacházím. Pokračuj dál . Přeji Ti krásné prázdniny ,načerpej hodně síly do dalšího školního roku . Jitka

    OdpovědětVymazat
  55. Milá Moni,
    teprve rok? V blogovém světě jsem tři měsíce a blog Na Kopečku byl mým prvním objevem, který mě doslova okouzlil. Harmonie, láska, radost, pohoda a nejen to... žijete v prostředí, v němž žije i značná část mé rodiny, tak trochu mám k nim i přes Vaše fotografie z výletů blíže. Lidé si prostě hledají blízké duše a já jednu díky Vám našla. Přeji mnoho rozžhavených plamínků v srdcích všech, které svou radostí ze života obdarováváte. Lidka

    OdpovědětVymazat
  56. Gratuluji.......ty souhrnné fotky jsou dokonalé...vůbec nevím, kam s očima, kolik krásy na nich je. Jen tak dále, protože začínám být na Vašem blogu závislá. Když pustím počítač, hned se dívám na kopeček.....:-)

    OdpovědětVymazat
  57. Mila Monika, blog poznám len chvíľku, napriek tomu mám pocit, že ťa poznám odjakživa. Toľko pozitívnej energie, super nápadov, inšpirácií.....Rozdávaš svojimi písmenkami radosť, sú ako pohladenie na duši. Veľmi rada budem sledovať aj ďalšie príspevky o ktoré sa s nami podeliš:))) Všetko dobré prajem. Kvetka

    OdpovědětVymazat
  58. Moniko,
    také moc ráda chodím k Vám na kopeček na návštěvu !
    Je tu klid, pohoda a spousta milých slov a krásných fotek :-)
    A recepty, ty už vím, že co udělám , to bude výborné !
    Pizzu mám v mrazáku neustále, bagety už také nekupuji a řezy nadýchané nebe jsou naše oblíbené!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥