sobota 28. června 2014

... ať žije léto, ať žijí prázdniny ...



Květiny darovány.
Radost jsme udělali paní sousedkám a babičce.
A léto může začít.
Moc děkuji za vaše krásná přání.
Mějte i vy všichni krásný čas a  spoustu nových zážitků. Užijte si společné výlety.
Radujte se z cestování, z poznávání nových  krásných míst.
My jsme letos tak nerozhodní ..... České Švýcarsko? Krkonoše? Český ráj? Šumava?
Plánů hodně a ta naše zemička je tak krásná.


Pohodové léto, opatrujte se a užívejte si života.

8 komentářů:

  1. Moničko, přeji Ti krásné prázdniny...také jsem včera otvírala květinářství:o)...rozdala jsem co jsem mohla, zůstaly mi slunečnice a levandule, které miluji...měj se krásně a těším se a letní zážitky...Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm...doporučuji České Švýcarsko...Tiské skály...nádhera.... i kešky tam jsou...jinak krásné fotečky..opět.....♡♥♡♥ Krásné prázdniny...Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  3. ... taky přeji krásné zážitky a parádní počasí. Já bych doporučila Šumavu - to je moje srdeční záležitost...je taková jiná a tak krásná ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, mé vandrování a doživotní závislost začala před x lety v nádherných Klokočských skalách (nejsou tak "natřískané" turisty a troufám si říct, že mají i větší kouzlo než klasika Českého ráje), ale dnes bych křičela JEDINĚ ŠUMAVA.
    To je láska!
    Poslední zářez máme z nově otevřeného Soumarského rašeliniště. Šumava je klasická ženská, nádherná náladová překvapivá něžná divoká...
    Držím palce při výběru:-)
    Jinak, já být učitelka, to množství kytek vezmu a jdu někam do domova důchodců a udělám někomu radost.
    Pořád si říkám, že veškerá pozornost při pomáhání jde dětem zvířatům, ale staří lidé je v pozadí...

    Já včera (a x dní předtím) brečela jako želva, můj syn se po ukončení 5.tř loučil s tř.učitelkou, vrací se k prvňáčkům. Brečeli kluci i tátové, když jsme se dívali na video, které shrnulo 5 let.
    My neměli "jen" paní učitelku, Martina do toho dávala maximum a stonásobek navíc, pomáhala radila - díky ní má můj "jiný" syn trochu snadnější ten boj s učením. Nebýt jí, nevím, jak dlouho by mi trvalo pochopit, že je něco jinak...

    Na Tebe jsou děti určitě pyšné a rodiče šťastní, že jsi jejich děti učila Ty.
    Nabírej síly, odpočívej, vymýšlej nápady:-)
    Princezně gratuluji k vysvědčení!
    Krásnou sobotu, Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, my jsme letos vybrali východní Čechy, Babiččino údolí, ZOO Dvůr Králové, Adršpašsko....a už se moc těšíme:))

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, my o dovolené také cestujeme po naší zemičce. Jen se každou noc vracíme domů a druhý den vyrážíme zas třeba jiným směrem.
    Krásné prázdniny i vám, ať už je strávíte kdekoliv .... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím na kopeček,
    Moni doporučuji Tiské skáli, máme je tu za humny a chodíme sem strašně rádi. České Švýcarsko,.... prostě super.
    Krásné prázdniny Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Mončo, doporučuji Český ráj, odkud pocházím, míst k navštívení nepočítaně. A je tam opravdu jako v ráji... Hezké prázdniny a přeji hlavně hezké počasí Ilona

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥