středa 11. června 2014

... čokoládovo-mandlový dezert bez mouky ...



Čokoládovo- mandlový dezert
250 g másla
200g kvalitní hořké čokolády
180g třtinového cukru
4 vejce
180g rozmixovaných mandlí
špetka soli
1/2 sáčku prášku do pečiva

Máslo jsem rozpustila v rendlíku spolu s čokoládou a cukrem. Přidala jsem sůl a prášek do pečiva.
Zašlehala vajíčka a přimíchala mandle.
Čokoládovou hmotu jsem nalila do vymazaného a cukrem vysypaného pekáčku.
Pekla jsem při 170°C asi 30 minut.





7 komentářů:

  1. V tom vedru toliko činnosti?Obdivuji♡♥vypadá nádherně....Ja dnes měla ve třídě 35 stupňů..chudáčci děti...zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Janí, děkuji:o)
      Já mám třídu v půdní vestavbě a naštěstí tam nemám čím změřit teplotu, abych nepadla překvapením, ale jen sedíme a teče z nás pot. Dnes jsme vyjeli s dětmi do Brd, do hlubokých lesů a tam bylo božsky, chládek, studený potok.... a zítra už bude líp.
      papa a užijte si konec roku:o)
      monča

      Vymazat
  2. Dobrý den Moniko, můžu se Vás zeptat jestli jste mandle loupala nebo jste je rozmixovala i se slupkou?
    Těším se na víkend až upeču, děkuji moc Iva K. (taky z Brna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, oloupala a opražila a potom nejemno rozmixovala:o)
      Krásný den do Brna♥
      M

      Vymazat
    2. Moc děkuji i.

      Vymazat
  3. juu to vyzera mnamozne... ked sa trocha ochladi vyskusam :) dakujem

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥