neděle 22. června 2014

... DIY cukrárna ...


Aby se Terezka bez sestry  nenudila, inspirovaly jsme se u naší kamarádky Anežky a začaly jsme šít naší cukrárnu, po které se fakt nepřibere ani deko:o)

Budete potřebovat filcové látky, jehlu, nit a něco na vycpání. 
My použily starý polštář.
Malé šikulky tyto sladké koláčky zvládnou s naší malou pomocí téměř samy.
Anežko, a tobě moc děkujeme za inspiraci.




Betynce po čundru přišel koláček nebo-li doughnut vhod:o)
Teď si budou holky hrát na cukrárnu, tedy alespoň doufám, že jim to nějaký čas vydrží:o)


Krásné odpoledne a moc děkuji za komentáře k minulému příspěvku. 
Vůbec jsem nečekala takovou odezvu.
A prosím, netrapte se. Není mít účelem ve vás vzbuzovat pocity, že vy nestíháte a já jsem nějaká americká manželka z padesátých let, která zvládá všechno. 
 Já jsem takový živil od přírody a neumím posedět. 
 A potom ........... mám u ruky vždy fotoaparát, tak je vše hned více vidět:o)
Ale jsou i u nás chvíle s naprostým nepořádkem, studenými večeřemi, prázdnou lednicí, uječenými dětmi a umyvadlem zapatlaným tak, že nestranný pozorovatel by řekl, že koupelna neviděla hadr už rok:o))))


Mějte se nádherně.

7 komentářů:

  1. Moni, super, je fajn jak jste se sTerezkou zababily a vůbrc si nemyslím, že jsi super žena, jen bych taky nefotila ten binčus. ale moc se těším na fotky čundráů
    vídím, že už vyhlížíš
    pa Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Monika, krásna inšpirácia. Aj ja som chcela zopár ušiť pre kamarátkinu malú, nebol čas, ale už sedím za stolom a šijem. A to s tým neporiadkom ti ani nechcem veriť. Ale som veľmi rada, že to všetko stíhaš a ja sa potom môžem inšpirovať , či tvojím domom alebo tým poriadkom a viac mi chutí upratovať aj u nás. Len tak ďalej a nepoľavuj. Mmirka

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo, koláčky jsou super. Já před časem zase háčkovala dortíky pro neteř.
    Tyhle dárky jsou strašně vděčné. Jsi moc šikovná a máš krásné fotečky.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, koláčky jsou super , vypadají jako opravdové , jste šikulka:)
    hezký zbytek neděle.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. No nádhera. Jste holky šikovné...:-) Jsem ráda za předchozí příspěvky. Už jsem se začínala bát, že nejsi z téhle planety.....:-) Já včera uklízela celý dům skoro šest hodin v kuse...dlouho jsem to odkládala a nějak mi to přerostlo přes hlavu. Když jsem to dodělala a pochválila jsem se, tak se vrátili domů moji chlapi a za půl hodiny už by mi nikdo nevěřil, že jsem měla uklizeno.....a tak to prostě je.....:-x Jsou důležitější věci v životě než uklizený dům, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Moniko,
    sleduji Vás už nějakou dobu, ale ještě jsem nepsala žádný komentář... Také děkuji za vyfocení "čurbesu" - člověk si vážně oddychne. :-)) Ale hlavní důvod, proč píšu - včera jsem pekla KOKA sušenky podle Vašeho receptu a jsou naprosto dokonalé! Takže moc děkuji nejen za tento recept, ale i za všechny články, které sem vkládáte. Jsou opravdu pohlazením po duši.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥