úterý 17. června 2014

... duševní ...


mí milovaní Tata Bojs a jejich "Duševní"



Krásné úterní odpoledne, mí milí.
Dnes jsem našla několik citátů věnovaných naší duši.


Jedna duše ve dvou tělech...
... to je pravá láska.

Domnívat se, že pronikáme do duševních pochodů druhého člověka je nesmysl.
Alain Robbe-Grillet

Člověk nikdy nesmí přestat snít.
 Sen je potravou duše, tak jako jídlo je potravou těla.
Paulo Coelho

Co je v člověku nejlepšího, nemůže být ani dáno ani odňato.
Lucius Annaeus Seneca

Duše se léčí smyslností a smyslnost duší.
Giovanni Giacomo  Casanova

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, 
črtaná rydlem duše na skle času.
Reverdy

Duševní bolest je horší nemoc než tělesná.
Publilius Syrus

Bohatství a chudobu nemají lidé v domě, ale v duši.
Xenofón z Athén

Moc vám přeji, aby vaše duše nebyla ucházející, jako v písničce od Tata bojs.
A když, tak jen na chvilku a posunulo vás to jen zase dál.
Vše, co nás v životě potká, je tu z nějakého důvodu a my bychom se měli ponaučit a být zase díky nové zkušenosti o krok dál.

6 komentářů:

  1. Na kopečku je ta pravá pohádka.
    Krásné.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš,jak jsi mi těmi citátky udělala radost.♡♥♡♥Dnešni den opravdu nepatřil k těm vydařeným... i telefon,který mi odešel do věčných lovišť nebo kam, si o tomto dni myslel svoje...tak ještě jednou díky za teplé lidské slovo...Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. JOjo, veliká. Není den, abych mi tady nehráli. Bublajze miluju♥

      Vymazat
  4. Krásné citáty a mě zrovna jeden úžasný včera přišel sms. Tak ti ho zdovolením napíši. Ten mě opravdu dohnal až k slzám.
    KDYŽ TĚ NĚKDO K SOBĚ PUSTÍ TAK BLÍZKO, ŽE CÍTÍŠ VŮNI JEHO DUŠE, TAK DÝCHEJ ZHLUBOKA.....
    Moni, děkuji za tvůj blog, moc ráda se sem chodím koukat a inspirovat.

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, ten je tak nádherný. už jsem si jej zapsala do svého sešitu citátů a s Tvým dovolením, jej někdy určitě použiji na blogu, je přenádherný a pravdivý.
      děkuju moc♥
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥