neděle 29. června 2014

... hudebně-taneční ...


"Pokud se vám hudba zdá příliš hlasitá.....
.....jste příliš staří."

Včera jsme zpívali a hráli a Bety si hned navlékla nové oblečky, které dostala na balet a že nám k tomu bude tančit, když ji omrzelo tátovo trsátko:o)

A jak jsem v tom dešti brouzdala po netu, objevila jsem opět pár citátů na zapsání a zasmání.
Tak pokud se vám páčí, račte si zapsati.
Nejsou nijak tématické, zkrátka bylo mi líto si je zapisovat sama pro sebe:o)


Zapomeňte na psy.
Dejte si pozor na děti!

Nikdy nevěřte vyzáblé kuchařce!

Vyper si dnes, jinak zítra půjdeš nahý.

Každý den jsem schopna potěšit jen jednoho člověka.
A dnes jsem si vybrala SEBE!

To chce klid
....... a čokoládu.

Pravidla domu:
1.můj dům
2. moje pravidla

To chce klid a
 CTRL
ALT
DEL

Pokud jste svobodní, bohatí a krásní...
... račte vstoupit.

Zde žije teenager.
Pozor, mozek v rekonstrukci!

Prádelní servis.
Zde upusťte své spodky!
Krásnou neděli,


2 komentáře:

  1. Proč ti chlapi s hudebním nástrojem vypadají tak sexy?????? (manžel hraje na klavír a akordeon... nemůžu se vždycky vynadívat...)
    Hezké prázdniny, Moni! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni citáty jsou super. Nejlepší je ten o teenagerovi. Musím ho nechat vytesat na štít našeho domečku. Je tak pravdivý. :-D Měj se moc a moc krásně a těším se co pěkného zase napíšeš. Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥