pátek 13. června 2014

... jahodová ...



Tak napodruhé jsme byli opravdu na samosběru jahod úspěšní. 
Připadala jsem si mezi těmi desítkami lidí na poli jako při náletu kobylek:o)
Sice jsme paběrkovali, ale jsem šťastná, že máme české, sladké a nádherně rudé jahody.
A tak zamrazuji, dělám koktejly, poháry a dorty za studena.
Škoda, že je jejich sezóna tak krátká.





.... a opět šlehačka, mascarpone a jogurt + moučkový cukr ....
Bůh žehnej létu a jeho plodům.


Mějte se moc hezky.
Užijte si pohodový víkend.
Počasí nás nechá nadechnout, tak se můžeme opět vrátit k práci na zahrádky.
S láskou, Monča



PS: Vzpomínáte na tento citát, který nám, kterých se to týká, vykouzlí úsměv na tváři?


Jednoho ráno přijdu do kuchyně  a musela jsem se začít nahlas smát.
Moje druhá polovička jej vylepšila:o))))


Tak teď už se opravdu loučím,.
Mějte se krásně,
Monča


11 komentářů:

  1. Milá Mončo, také jsme byli na samosběru, natrhali jsme 33 kg dělala jsem marmeládu, dřen, zmrzlinu, nepečené dorty, knedlíky, koktejly a děti mají pořád málo, Ještě mi řeknou: mami kdy uděláš něco z jahod :) A jinak opět krásné příspěvky a spoustu krásných nápadů. Mějte krásný víkend Petra ♥ P.S. Nemohu se dostat na svůj blog, abych mohla dávat příspěvky, nevíte proč to tak je ??? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, my dali 6kg. U nás bych tolik jako Ty nedala, babky sběratelky nechodí do práce a sbírají a sbírají. Ale máme je a to mi stačí. Také jsem se těšila na marmeládu, ale zase budu muset do Ikea:o))))
      S tím blogem se mi to jednou také stalo, ale vydrž, to bude něco na googlu. Mě to po dvou dnech zase pustilo.
      pa a krásný víkend. Monča

      Vymazat
  2. Moni, jahody miluju :-) A Tom má smysl pro humor :-D :-D
    Hezký víkend!!!
    Papá
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu má:o))))
      Měj se krásně, Šárko. M

      Vymazat
  3. září z Všeho psaní pohoda....a myslím že i ze vztahu, podle nápisu na digestoři :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám doma poklad a vím o tom♥
      Děkuji, Pavle.
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat
  4. Krásné krásné krásné, vše! Užívejte léto i nadále. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Budu:o)
    Také krásné léto a děkuji, Katko♥

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Mončo :) Nádhera, já se chystám na samosběr zítra, bojím se právě těch náletů :) Užívej sluníčka'

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, kde jste byli na samosběru?

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥