pondělí 2. června 2014

...jeden pro usmání ...




Krásné pondělí
Monča

12 komentářů:

  1. Moni, to je moc hezký nápis. Taky nemám ráda návody, i když někdy není vyhnutí.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééééééééé, připadám si až nepatřičně pyšně důležitě, že jsi použila tento ŽENSKÝ citát:-))
    Magda (jezabel)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se toho citátu držím doslova:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také nečtu návody, ale o to větší mám radost, když si poradím určitými postupy i bez nich.
    Co čtu opravdu ráda, jsou knihy s životními moudry... a ještě raději si moudra vkládám na svůj blog.
    Krásný den. Lidka

    OdpovědětVymazat
  5. Chi, chi, chi .... mám Moni taky jedno podobné, ...."Když všechno selže, přečti si návod" ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem také ženou! A teď jsi mi to i potvrdila:o)..krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsi mě pobavila, hlásím, že jsem načisto stejnáááá....chi chi
    páááá Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  8. ja si návod síce precitam, ale kedze tomu niekedy nie je vobec rozumiet...tak sa riadim tymto napisom :)) velmi výstižné

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné bydlení máte. Mimochodem, podle té spousty tabulí a nápisů... Nejste vy učitelka?

    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná kuchyň, doplňky hmmm, úplně slintám :))) a koukám, že máte bylinky od pana G...,ten je od nás :). Zdraví čtenářka Lada

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥