sobota 21. června 2014

... juniorský čundr ...


A je to tady... moje dva poklady vyrazily.
 Terezka má bohužel horečku, tak si víkend proleží v posteli. Tolik se těšila.

Tatínkové si dali sraz u nejlepšího pivovaru v širokém okolí, U Matušky, kde vaří pravé nepasterované pivečko ....
Síly je třeba načerpat:o)
Jsou úžasní ti naši chlapi.



Děti si čundry moc užívají a nejvíce se prý těší, že půjdou spát " na prase". 
Takovou volnost a srandu si s maminkami za zády neužijí.
Tatínkové jsou zkrátka v kurzu.
Tak se mějte krásně a zítra špinavé si vás umyjeme:o)

4 komentáře:

  1. "Na prase" mě pobavilo :-D :-D Škoda, že Terezka nemůže, určitě jí to musí být líto. A ty si taky neužiješ volno....
    A Matušku jsme dostali k degustačnímu menu v jedné luxusní restauraci a já jak pivo nemusím, tak jsem ochutnala a bylo fakt dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, to je škoda, že Terezka nemohla jít taky čundrovat, musí jí to být moc líto. A na prase je teda fakt dobrý výraz. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. :-))))) Moni, tak "na prase" si moc dobře pamatuju a nebudu lhát - malé čuně se u mě občas přihlásí i teď v dospělosti :-D Hezký den, Maya

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo, vy máte tak skvělé komentáře, že mě tentokrát úplně rozbrečel. Ilona

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥