pátek 20. června 2014

... kytičkové období ....


Krásný pátek, mé milé.
Ještě jednou moc děkuji za gratulace k ročnímu blogu.
Není hodina, abych si nečetla vaše krásné řádky.
Nikdy bych si nepomyslela, že náš běžný, obyčejný život, naše kuchyň a snažení o tvoření dokáže takto mile někoho inspirovat.
Vy mi dáváte sílu, abych pokračovala. I když první rok je zajisté ten nejsnazší.


Ve škole mi pomalu začalo kytičkové období.
Dvě děti si už prodloužily prázdniny a paní učitelky začínají být paní květinářkami.



      ...... a hambalka nezahálí. Suším dobromysl ... na posílení dobré mysli.
Matřídoušku na pohlazení duše.
Mimo jiné je to můj nejoblíbenější čaj ..... mateřídouška&dobromysl.
Své místo mají i levandule, máta peprná a černý bez.


Užívejte krásný čas.
Naše malé treperendy si chystají spacáky, baterky, stan a buřty a půjdou s tatínkem a dalšími tatínky a kamarády do lesů na čundr.
A maminka? Ta si odpočine.
Hádám, že poklidím ty kouty, kde už se usídlili pavouci, vypleju co sedá,posekám, navařím, napeču a budu je špinavé vyhlížet:o)
Zkrátka ideální dovolená.




6 komentářů:

  1. Moni, dnes ráno, po cestě do školy jsem naší cácorce vysvětlovala, proč chodí děti s kytkama. Je prvňačka a tak ji to taky čeká, ale říkala, že tu paní učitelku budou mít i příští rok, tak že jí kytičku dávat nemusí, že se s ní nemusí loučit. No tak jsem jí vysvětlila, že to není loučení, ale takové poděkování za celý rok.
    jo a čaj z dobromysli je můj nejoblíbenější. Mateřídoušku do něj nepřidávám, ale zkusím to podle tebe.
    a holky ať si to čunrdování užijí a ty taky.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIlá Majko, holkám vyřídím. ty se už tak těší. A jejich kamarád, jediný mužský element mezi dětským osazenstvem, už pět dní trénoval spaní ve spacáku. Tak to holky také zkusily a o půlnoci vylezli, že jim je zima, tak je chci, frajerky, vidět dnes v lese:O)
      papa a krásné 1.prázdniny Tvé holčičce. Monča

      Vymazat
  2. Milá Moniko, i já chodím na tvůj blog skoro denně... Ač komentáře téměř nepíšu, jsou pro mě tvé řádky inspirací, fotky jako obrazy z cest životem, tvé postřehy a nápady jako nadechnutí, jako když přijdeš v parném létu k čisté studánce a nabereš do dlaní doušek pramenité vody a osvěžíš se až do hloubi duše. Moc přeju tobě i celé rodině lásku, která všechno překoná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Tulasko. strašně děkuji za tak krásná a poetická slova. Obdivuji Tvé básnické střevo:o)
      Nádhera♥
      A škoda, že nepíšeš častěji...mohla bych se od Tebe učit nádherným slovním spojením.
      Krásné léto a bohaté zážitky.
      Monča

      Vymazat
  3. Opět pravdivé řádky...taky jsem už dostala jednu kytičku - svou první orchidei...a u ní ručně pletený náramek z gumiček( nějaká novinka mezi dětmi..-:))) ... a moc pěkné srdíčko s poděkováním a slzou, že se se mnou loučí.... znáš to..nejhodnější a pozor ..nejvtipnější..paní učitelka..no ,jdou na druhý stupeň, tak se trochu bojí, co je čeká...hezký, klidný poslední týden...Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné, Janí. Myslím, že každá máme štosy obrázků a vzkazů od "naššich" dětí. To je na naší práci to krásné a my elementaristky to máme trošku snazší než druhostupňové. Ale tam jsem učila také 10 let a pamatuji si, že když jsem odcházela ze školy, dostala jsem od 28 osmáků 28 nádherných velkých žlutých růží. Takovou kytici jsem v životě už nedostala. Jedni šesťáci se mi sami na rozloučenou vyfotili v houfu, zarámovali a dostala jsem nádhernou vzpomínku i s věnováním. Jo, i menší děti se dokáží nádherně loučit a obdivuji ty jejich nápady a že se dají dohromady, aby ten nápad dotáhly do konce, i přesto, že jim to vůbec nemusíme korigovat a řídit.
      Janí, ať Tě úsměv neopouští a děti Tě stále vidí jako nejvtipnější:o)
      papa, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥