neděle 22. června 2014

... nejsem super žena :o)


Krásnou neděli
Takováto kytice mi voní přímo pod nos. Zavěsila jsem tu nádheru k posteli, aby se lépe spalo.
Levandule
umí pohladit po duši, zklidnit pocity nervozity a vnitřního neklidu a tiší bolesti hlavy i migrény.
A je tak krásná......


Znáte ten pocit, kdy chcete, aby vás druzí pochopili a "politovali"a řekli... to bude zase dobrý?
Zrovna minulý týden jsem mluvila s mými dvěma kamarádkami s každou v jiný den a stěžovala jsem si, že jsem poslední dny mimo. Práce doma stojí, vše se rozrůstá, nějak nestíhám a doma neuvěřitelný binec, nenavařeno, nenapečeno.....

Ani jedna mi nevěřila a obě řekly to samé. U tebe a bordel? To bych chtěla jednou vidět.
Takže porozumění se mi nedostalo, všichni mě mají asi za ženu z reklamy:o)
"Tak to nafoť, ať se necítím, tak blbě", říkala M.
Hned, když jsem přišla večer domů, vzala jsem do ruky  mého neodmyslitelného pomocníka Canona a tady posílám důkazy.
Nejsem superžena. To byste koukali, co se u nás všechno najde.
Takže, milé dámy, jde to i na kopečku:o)))))
Už je vám lépe, mé milé kamarádky?




Cedule s nápisem:
Omluvte nepořádek v bytě,
děti si vytváří vzpomínky.
Nás při neočekávané návštěvě omluví:o)

Nechci perfektní život.
Chci šťastný život.

Odpočiňte si, naberte síly a 
ať je problémů a starostí mnohem méně, než dobrých zpráv a krásných zážitků.
Mějte se nádherně,

35 komentářů:

  1. Milá Moniko, udělala jste mi po ránu radost! :-D Já mám rada citát- lepší bordel v domě nežli v hlavě! AlenaK

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, už jsem si taky říkala, jak ty to vše stíháš, neustále k různým aktivitám tvoříš nové články. Už i švagrová říkala, že asi mají učitelky nějak hodně času. Já jsem taky úča, ale tolik toho nestíhám, takže super reportáž z domova mě potěšila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moni,
    již první komentář vyslovil přesně moji myšlenku včetně citátu. Moc jsi mě potěšila. Nediv se,
    že při denním pročítání Tvých příspěvlů (totéž si myslím i o Věrce a ostatních), se zdá, že jste fakt superženy. Ale na druhou stranu, koho by bavilo, kdybys denně dávala příspěvky, jak máš všude binec, nic nestíháš, nepečeš a nevaříš a doplňovala vše ilustračními fotkami, že? Takže, díky za dnešní příspěvek a pokračuj tak, jako dosd. Krásný nedělní den (u nás opět zamračeno).

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu rikam perfektne zabydleny domov.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré ráno Moniko,
    hned po ránu jste mi udělala radost a rozesmála mě. Váš blog je úžasný a po tomhle příspěvku se budu na každý Váš nový příspěvek těšit ještě mnohem víc. Ukázala jste nám, že jste stejná "super" ženská jako my ostatní. Moc Vám za tenhle příspěvek děkuji a přeji Vám krásnou neděli. U nás ve znamení výroby meduňkového a mátového sirupu.
    Radana

    OdpovědětVymazat
  6. No teda Moni, to se mi fakt ulevilo, kdybys viděla kolikrát pokojíček naší Simonky, já jsem si myslela, že holčičky mají vždycky pořádek. Tak vidím, že v tom nejsme samy.
    hezký den Majka, jdu trhat levanduli.

    OdpovědětVymazat
  7. Víte, Moniko, teď vypadáte mnohem lidštěji. Z dokonalých superžen bývám mírně nervózní... Krásné dny!!!
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, díky za supr reportáž.. Jsem ráda,že i u vás bývá občas nepořádek :)
    Hezkou neděli přeju..
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Moni sterilní pořádek je nuda. :-D U nás to vypadá podobně většinu dne. celý den se točím kolem tvoření a prací doma a ta parta rarášků chodí a kde bylo ještě před chvílí uklizeno si "vytváří vzpomínky" . Takže boj s větrnými mlýny. Ale myslím, že to tak prostě má být a je potřeba si užít každý den. Měj se moc krásně a užijte si krásnou neděli. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Moni...
    ...i u nás bývá někdy tato realita. I když u dcery v pokoji je trošku "jiný nepořádek"...hory hadříků, na psacím stole hory papírů... apod.
    Ale o tom to je, nemůže být stále 100% naklizeno, to by nebylo normální. Někdy mi také není dobře, nebo se mi zkrátka nechce nic dělat, a ttak to neudělám hned, ale třeba za dva tři dny a ono se nic nestane, ono to na mě vždycky počká ☺
    Moničko, mějte se u Vás Na Kopečku krásně, pa pa Martia

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, po ranním příspěvku jsi mi ještě bližší. Díky za něj! Krásné dny a slunce v duši Ti přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, normálně ŽIJETE a krásně.
    Co tvoji "čundráci", snad nenastydli, já si na dnešek přikrývala v posteli i hlavu při otevřeném okně, stále jsem měla pocit, že na mě někde táhne.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  13. Moni,
    to je jenom "provozní" bordel, to je v poho :-D Mně přijde i tak, že tam žádný extra nepořádek nemáš - jen roztahané dětské pokojíčky a fakt provozní věci kolem domácnosti :-)
    Přeji pěknou neděli a zdárný návrat zbytku rodiny domů....
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. MILÁ MONI, NASAZUJI CAPSLOCK, AŤ TO POŘÁDNĚ VIDÍŠ!!!
    Jednak tedy přeji krásné ráno a Tys mě tak potěšila, že jsem se začetla a málem propásla Toulavou kameru:-))
    Opravdu jsi potěšila spoustu žen a srazila narůstající počet depresivních hospodyň:-))
    Poklizeno je sice hezké, ale já když kvůli ex gruntovala jak blázen, byt sice vypadal jak z katalogu, ale chyběla pohoda a atmosféra...
    A já s oblibou říkám, když si pročítám dva blogy - u jednoho přestávám žít a musím uklízet, u druhého přestávám uklízet a žiju:-)
    Tvůj blog, kterému opožděně přeji spokojenou autorku a okouzelné čtenářky, ve mě probouzí kombinaci všeho, poklidit, z doupěte udělat domov ale zároveň žít a užívat si...
    MONI, POŘÁDEK JE PRO BLBCE, INTELIGENT ZVLÁDÁ CHAOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  15. Mílá Moniko,
    děkuji za tento příspěvek!!! :-) I toho nepořádku je třeba...
    Krásné (pohodové) letní dny! Romana z KV

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Moni, děkuju za odhalení, ale stejně jsi pro mě takový nedosažitelný vzor. Přeju hezký den a zdravíčko malé princezně, Markéta

    OdpovědětVymazat
  17. Moničko, myslím na vás každý den, když se mydlím vaším úžasným mejdlíčkem a se železnou pravidelností k vám nakukuji a kochám se, bohužel poslední dobou natolik nestíhám, že nevkládám komentáříky, nicméně za váš dnešní příspěvek MOC DĚKUJI!!!! A ano, cítím se lépe :-) Jste prostě úžasná! Krásné dny vám přeji a ještě jednou veliké DÍKY posílám, Zuzka Kašči

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Moniko, ani nevíte, jakou jste mi udělala fotkami "radost". Naše domácnost je momentálně už nějakou dobu v totálním rozkladu, bordel příšerný a já vůbec nemám energii s tím něco udělat. Vše jen odsouvám, přesouvám a tak se vše jen kupí a kupí.
    Přeji vám, i sobě, aby jsme našly opět pevnou půdu pod nohama a dostatek energie na běžné žití.
    Mějte krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  19. Moni, no konečně, už jsem zvažovala že se od blogů budu muset distancovat. Přiznám se že jsem začínala mít deprese se dívat na jiných uklizená obydlí. Joo taky se mi povede uklidit ale je to tak půl hodinky max přes noc. A když vidím co toho všichni stíháte. Mám pocit že nic nedělám, jo teď si vylívám srdce.
    Takže za tohle VÁŽNĚ MOC DĚKUJU. Aspoň na chvilku budu mít pocit, že v tom nejsem sama :)
    Hezký den Radana

    OdpovědětVymazat
  20. Konečně normální domácnost. Tleskám. Už začínám mít z některých sterilních blogů osypky :). Krásný normální den Lada

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Moni:) myslím, že tímhle si udělala radost hodně holkám, protože hodně z nich si tě postavilo na piedestal "paní dokonalé" a to člověka pak od ostaních oddaluje, protože je spojený s depkami z toho, že "taky nedokážu být taková" ..snaha o "dokonalost" je vždy za cenu ztráty radosti ze života, je skvělé, že to je u tebe k přečtení:) ..bordel v bytě = štatsné dítě a pro mě to znamená i to vnitřní dítě, které v sobě máme navždy:) krásný den Káťa

    OdpovědětVymazat
  22. Domov je domov, bydlí tam lidé, není to galerie ani zámek, aby bylo pořád vše na svém místě a nepořádek neuteče, tím si můžeme být jisté. :-)) U mě to dnes vypadá podobně ale už jdu na to, páá pááá :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je život, taky občas nafotím, naposledy těsně před Vánoci, moc pěkně jsme se díky tomu s holkama pobavily. martina

    OdpovědětVymazat
  24. MONIČKO,MOC DĚKUJI CÍTÍM SE LÉPE..........UŽ JSEM MĚLA POCIT,ŽE JE TO JENOM U NÁS...PA A JEŠTĚ JEDNOU VŠE NEJLEPŠÍ K PRVNÍMU ROKU.MOC DĚKUJI ZA INSPIRACI,NÁPADY,RECEPTY,POHLAZENÍ PO DUŠI,S KOPEČKEM VAŘÍM RANNÍ KÁVU A S KOPEČKEM USÍNÁM.....KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  25. ... ale jste! Ten narychlo vyrobený rádo by nepořádek mě fakt nepřesvědčil :-) Krásnou neděli, Iva K.

    OdpovědětVymazat
  26. Nejsi super žena? To jsem moc ráda!
    Odpočinkové odpoledne přeji Moni, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Moni, moc děkuji! Ležīm se zánětem průdušek a kolem sebe mám obdobu vašich fotek. Ač děti mé jsou již dospělé, velice rådy nechåvají neustlané postele... Mějte se pohodově :) Pavla z Ostravy

    OdpovědětVymazat
  28. Bordel v bytě,šťastné dítě.Marie

    OdpovědětVymazat
  29. Tohle přece není nepořádek! :-) To je zabydleno :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Bordel vypadá jinak - roky nemyté okna, nevysávané podlahy, plíseň v lednici, na sporáku a v troubě.... Asi jako v pořadu Máte doma uklizeno? nebo nějak podobně se jmenoval. Nechápu, proč jsme všichni posedlí myšlenkou sterilného, vyklizeného bydlení, život není o tom, mít všechny věci na svém místě, ale o tom, cítit radost z běžných okamžiků, co nic nestojí. A tak mám proto doma přes týden provozní nepořádek = věci nejsou na svém místě, v pátek za dvě hodiny poklidím a víkend si užívám s rodinou. Pravda, máme dvoupokojový byt, takže moc uklízení není, ale raději budu dělat něco jiného než stále uklízet. Ale občas mě to chytne a to lítá jedna věc za druhou a ja uklízím jak pominutá, většinou, když v sobě řeším nějakou nejasnost, úklid mi pomáhá vidět věci jasněji a uspořádá my myšlenky v hlavě.
    Útulným a veselým domovům zdar!

    OdpovědětVymazat
  31. Jeeej, tak toto je krásny príspevok! :-)
    A tie posledné 2 citáty si hneď aj zapisujem, krásne a výstižné!
    Pekný dník "na kopeček" prajem :-) Hela

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Moni, myslím, že jste si získala další virtuální kamarádky:-)

    Přeji krásný den
    Petra

    OdpovědětVymazat
  33. Tomu se říká provozní bordel :-) Žádný nepořádek. Prostě tam žijete. Nejsi v tom sama.Ale kdybys viděla, jak vypadá pokoj mých dětí, to bys teda koukala!!! Kolikrát není ani kam šlápnout a s úkoly se mi cpou do kuchyně. Ale já se nedám, vždycky je vyhodím zpět k jejich obr stolu a když se náhodou ozvou, že tam nemají místo, máchnutím ruky jim ho udělám a pak si to, co jsem ze stolu shodila ještě musí uklidit:-) Holt pojetí pořádku a nepořádku vidí ty naše zlatíčka jinak než my maminky :-)

    OdpovědětVymazat
  34. zdravím Vás Monika... objavila som Váš blog a každý deň pri šálke kávy si ho otvorím, za mňa palce vysoko :)
    Prajem aby ste mali veľa veľa nápadov a myšlienok a my aby sme mali čo čítať, z týchto fotiek cítim dobrú atmošku a cítim sa ako doma, u nás je to tak väčšinu času, pekný víkend
    Anna

    OdpovědětVymazat
  35. Zdravím já se asi před dvěma roky rozhodla neuklízet dětem v pokoji, usoudila jsem, že jsou dost velké, aby to zvládly samy(16,11 roků). Jediné období, kdy jsem ustoupila bylo, když měl syn zlomenou ruku-utřela jsem prach, porovnala oblečení. Chce to zavřít dveře a neřešit, co je za nimi. I když se přiznám, že občas okomentuji stav věcí v jejich pokoji. Neřešte to, jednou se musí postarat samy o sebe. Hezké dny

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥