sobota 28. června 2014

... palačinky s horkým rybízem ...



Včera jsme dostali za darované kytičky misku rybízu. 
Nechtělo se mi péct koláč a tak jsem narychlo povařila rybíz  se třtinovým cukrem a nakonec zakápla trošku citrónové šťávy.
K tomu kopec palačinek, zakysanou smetanu a večeře byla na světě.
Palačinky:
300ml mléka
2 vejce
125 g hladké mouky
špetka soli
1 lžíce cukru
60g rozpuštěného másla



Krásný večer a dobrou chuť

5 komentářů:

  1. Vy jste tedy parádně mlsali:-) Já dnes pekla rybízový koláč:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jste si pochutnaly v restauraci by jste za takovou dobrotu platily hodne penez.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva nápad Moni, zrovna přemýšlím co s rybízem, koláč jsme měli dnes i včera:-)) Dík:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. U nás v lese je rybíz ještě zelenej, ale už vím, co s ním až zčervená:-) díky za tip...já jsem zakrněla u koláčů.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to lákavě,mňam, hned bych si dala. Snad od někoho seženu rybíz....
    Petra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥