středa 25. června 2014

... třešňoví šneci ...


... před a po vykynutí ...
... a po upečení ...

Třešňoví šneci:
Kynuté těsto:
400g mouky ( půl na půl hladká a polohrubá)
120 ml mléka
1 vejce
1/2 droždí
3 lžíce cukru
1/2 lžičky soli
40g rozpuštěného másla

Náplň:
100g měkkého másla
150g třtinového cukru
lžička skořice
miska vypeckovaných třešní

Vytvořte klasické kynuté těsto. Já, šťastná majitelka pekárny, naházím vše do mé pomocnice a mám 70 minut volno na vypeckování tření:o)
Těsto rozválejte do velkého obdélníku ( cca 50x 25 cm)
Na placku rozetřete změklé máslo spojené s  cukrem a skořicí, posypte vypeckovanými třešněmi. 
Srolujte naoodél jako roládu a nakrájejte na asi 12 stejných  kousků.
Jednotlivé "šneky" vyskládejte do zapékací mísy, pomažte smetanou a nechte ještě asi
 40 minut kynout.
Poté pečte při 190°c asi 30 minut.



♪♪ Koupil mi náušnice z třešní, třešňové náušnice....
 Náušnice z třešní nejhezčí v republice♪♪



Krásný večer, mí milí

7 komentářů:

  1. Moni,co mi to děláte??????????
    Před chvílí jsem slintala nad koláčem a teď šneci.. uáááá ... mám smůlu,sladkosti velmi omezeně a večr už vůbec...
    Teď abych si šla oloupat kedluben:)))
    Hezký zbytek večera :))
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer na kopeček, zrovna tu mám misku třešní a přemýšlím co z nich upeču. Děkuji za inspiraci. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a šneci jsou dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Třešně nemáme, ale rybízové bych mohla udělat:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moni, nějakou dobu jsem u Vás nebyla a dneska se tu doslova kochám. Krásné příspěvky a překrásné fotky, na šneky jsem dostala chuť, škoda že už nemáme domácí třešně :-) Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥