čtvrtek 19. června 2014

.. veliké děkuji ...


Moji milí,
ani nevíte jakou radost jste mi svými gratulacemi udělali.
Tak přehlcenou mailovou stránku jsem ještě nikdy za jeden den neměla.
Moc si toho cením, musela jsem sáhnout i po nejednom kapesníčku.
Jste úžasné a úžasní.
Děkuji z celého srdce. Tolik jste mě nabili a zahřáli u srdíčka.
Děkuji, děkuji, děkuji.
Jsem za vás moc ráda.


18 komentářů:

  1. Opožděně taky vše nejlepší k 1. narozeninám blogu :-). Spoustu receptů jsem vyzkoušela a byly výborné. Z fotek dýchá spokojenost a rodinná pohoda. Blogu přeji i nadále tolik čtenářů. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem přání nestihla, aspoň dnes...já děkuji Tobě Mončo, za neustálou inspiraci jak každý den udělat krásnějším, někdy přes své povinnosti kolem pěti dětí zúsporňuji své činnosti na to nejnutnější, ale Tvůj blog mi dodává sílu udělat i něco navíc, jen tak, pro radost. Přeji Tobě i blogu jen samé krásné zážitky a nápady. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, to je krásné slyšet.
      A smekám před tebou...pět dětí, to už si žádá pořádnou dávku logistiky!
      Jsi dobrá.
      krásné léto celé vaší veliké rodině, Monča

      Vymazat
  3. Mončo,sice pozdě,ale přece Vám gratuluji k 1.výročí :-) Miluji Váš blog a koukám k Vám téměř každý den, co je u Vás nového a když některý den nic, jsem smutná, jste totiž úžasná, jak vše zvládáte,mě to se třemi dětmi utíká šíleně rychle, ale dle Vás mám pocit, že den má minimálně 48 hodin, když vidím co stíháte .Mám moc ráda Vaše bydlení, zahradu i recepty.Přeji Vám mnoho dalších krásných let, ve Vašem nádherném domečku a moc se těším na Vaše další příspěvky. Mějte se krásně:-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, moc děkuji a budu se snažit, abyste nebyla smutná:-)
      krásné léto, Monča

      Vymazat
  4. Krásný, dobrý den milá Moniko,
    velká gratulace k 1. narozeninám! Na tvé stránky mě nenáhodně nasměrovala kolegyně z práce se slovy: „Koukni na to, to se ti bude moc líbit, moc mi tě Monika, tím co a jak dělá, připomíná“.
    Měla naprostou pravdu. Na první pohled jsem cítila naprosté souznění. V náhledu na svět, věci co nás obklopují, na rodinu, na lidi, na život, na přírodu, na krásu… Já se takovýmto věcem ale už nedivím, jen stále žasnu a s vděčností přijímám.
    Tvé články jsou plné slunce, pohody, krásy, štěstí a dobré nálady. Ať už se jedná o překrásné nabíjející fotečky, které jsou mimochodem profi a s citem nafocené, nebo reportáže ze zážitků tvého života, báječné recepty, úvahy, dojmy… Je to velmi inspirující, nabíjející. Číst je, je skutečný balzám pro duši i oči.
    Je krásné, když se lidem ukáže, že být šťastný a obklopovat se tím, co nás těší je možné. Záleží pouze na nás, jaký si život utvoříme, jakou cestou se vydáme.
    Žiješ a vychutnáváš život plnými doušky a zároveň to štěstí a lásku rozdáváš dál. To je úžasné… a jak sama vidíš, čím víc i prostřednictvím těchto stránek rozdáváš, tím víc se ti vrací zpět.
    Moc ti tleskám a děkuji za to, co děláš. Ať se ti daří a jsi nadále tak báječná, jaká jsi!
    Krásné dny!
    Katka
    PS: v kuchyni nám již visí tabulka s citáty :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, moc děkuji. Vážím si moc toho, že vám stojím za tak krásné řádky.
      Přeji Ti krásné léto, prima lidi kolem sebe a cedulkám zdar:-)
      Monča

      Vymazat
  5. Moni, ty si to zasloužíš :-) A moc krásné fotky levandule máš....
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moniko, také já se opožděně připojuji k zástupu gratulantů (možná spíš gratulantek). VŠECHNO NEJLEPŠÍ K PRVNÍM NAROZENINÁM! MOC SE MI U VÁS LÍBÍ! JEN TAK DÁL! Ilona

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, taky velká gratulace k výročí. Říkala jsem si, že ti pošlu levanduli na mýdla, ale mám pocit, že ty máš té své opravdu dost. A nemohl by Tom vymyslet nějaký destilační přístroj? Víš, že by jsme už dělaly i olej:-)). Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahojky Věruško, moc díky, jsi zlatíčko. Ano, letos jí bude i na mýdla dost. Předevčírem jsem zasadila dalších 8 sazeniček. Oddrňuji jeden takový svah, na kterém si dělám tu svou petite Provance:-)
      A Tom se smál a že prý si máme olej vylisovat za studena, tak nevím, jak to dáme:o)))) On prý bude destilovat jiné plody.o)))))
      Krásný víkend tam k vám, kde máte přírodu jako v pohádce.
      Monča

      Vymazat
  8. Krásný blog a vše nej ... Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý de Moniko, též ráda sleduji váš blog, našla jsem ho před 4 měsíci a ráda se vracím, je pěkný, zajímavé výlety, vaření i jiné tvoření a nápady. Blahopřeji k výročí. Levandulku máš pěknou, pěkný de Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  10. Maryško, moc děkuji♥
    krásný víkend, Monča

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥