neděle 29. června 2014

... z Betynky je jedináček ....


... ale jen dočasný jedináček...
Jsem na ty malé divoženky zvědavá, až si je přivezeme z tábora domů, jak dlouho je budeme muset "louhovat":o)
Zatím jsou ale nadšené a věřím, že jim to vydrží .
Maminka odjížděla se slzičkou v oku a Terezka už jen říkala, už jeďte:o))))
A to je moc dobře, horší by to bylo naopak.



Nejlepší kamarádky ze školky.... zase spolu:o)
Holky, užijte si svůj první tábor. Mějte nádherné chvíle a hodně sluníčka.

5 komentářů:

  1. Jéé,úplně mě to dojalo, kdykoliv děti odjížděly na tábor,vždy mě to rozplakalo, i když jsem věděla, že jedou z vlastního rozhodnutí, s kamarády,natěšení..ale přesto jsem uronila slzu.. jezdily na 14 dní a vždy jely domů nadšené .
    Ať je Terezka spokojená ,hlavně aby jim přálo počasí a měli se fajn.
    Hezkou neděli, Moni k vám na kopeček...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni...
    holky to zvládnou, neboj ☺
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to budou krásné vzpomínky, v Nezabudicích jsme byla na táboře ježíííííš to už je let, ani to nebudu raději počítat. A pak jsme tam jezdili do chatek od šachty.... tam bylo překrásně ..

    OdpovědětVymazat
  4. Už jen ty pizizubí úsměvy svědčí o tom, že holčičky si to patřičně užijí....♡♥♡♥ hlavně hezké počasí Vám posílá Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  5. To odloučení zvládnete.....ani se nenadějete a bude doma. V Nezabudicích jsem byla, možná na úplně stejném místě jako Terka, a bylo to tam moc fajn.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥