středa 2. července 2014

... andělská ....


Od kamarádky jsem dostala na půjčení CD od  Hradišťanu.
A Anděl strážný mi vždy vykouzlí husí kůži po celém těle a pokud jste na Hradišťanu například v kostele..... bože, to jsou potom emoce.

Mimochodem, toto slovo husí kůže Tom nemá rád a poslední dobou jej nahrazuje poetičtějším synonymem od našich východních sousedů... zimomriavky:o)


Dnes mám strach o svého anděla.
Je sám a padá mu peří.
Cokoliv na světě udělám,
on vždycky znovu mně věří.


Ať je vždy váš anděl strážný s vámi.
Monča

5 komentářů:

  1. Před Vánocemi jsme byli na jejich koncertě...úžasná záležitost....rozumím ti, husí kůži mám ze všech jejich písniček.....♡♥♡♥s dětmi jsem ve škole na jejich ,,Modlitbu za vodu,, malovala obrázky....★★★ ten andílek je nádherný...zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Hradišťan miluju!! Když jsou u nás před Vánocemi, nikdy nevynecháme.. Asi před 5 lety, snad na jaře, měli koncert v Květné zahradě (Km) s filharmoníí a byl to neskutečný zážitek! Silva

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za odkaz, Hradišťan je má srdeční záležitost, ale v kostele se mi podařilo je slyšet pouze jednou, ale zážitek....
    Irena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná píseň i celé CD a vůbec Hradišťan... má láska. Nové CD je moc povedené, už nějaký týden si ho přehrávám a jsem nadšená. Stejně jako z vašeho blogu, Moniko, moc děkuji za spoustu inspirace, tipů, krásných obrázků a pohlazení na duši, opravdu děláte svět krásnější...
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥