pondělí 21. července 2014

... borůvkové knedlíky ...



Kynuté knedlíky vařené v páře

300g hrubé mouky
1 lžíce  cukru
1/3 kostky droždí
1 žloutek
180ml mléka
10g rozpuštěného másla
špetka soli

Těsto nechte klasicky vykynout, nebo vše dejte do pekárny a jste bez práce.
Vykynuté těsto rozdělte na 12 dílků.
Válečkem je rozválejte, doprostřed dejte ovoce + 1 lžičku cukru, smotejte  a  nechte na pomoučněném prkénku  ještě 40 minut vykynout.
Vařte v páře 15 minut.


Recept na koláče najdete zde


A je po borůvkách, hned bych šla zase sbírat. Ty dobroty za tu námahu stojí.
Krásný den

4 komentáře:

  1. Hm,taky mi děláš chutě, i ty koláčky vypadají nádherně, snažím se chodit cvičit a ty na mě takto....♡♥♡♥ pozdravy Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  2. Měly jsme stejný nápad a dokonce i stejný recept! Jen u nás byly knedlíky s vlastními meruňkami. Moniko, mýdla od vás jsou úžasná! Nevysychá po nich kůže a zdá se mi, že se tak rychle nevymydlí jako ta kupovaná. Gábina S.

    OdpovědětVymazat
  3. V týdnu jsem vyzkoušela i Vaše knedlíky, chutnaly výborně, jen se mi vzhledově moc nepovedly, těsto mi v páře popraskalo a knedlíky se zabarvily od borůvek, ale to nám naštěstí nevadilo a snědli jsme je úplně všechny. :-) Děkuji Vám za skvělé recepty, určitě nezůstanu jen u těchto knedlíků, ale vyzkouším zřejmě úplně všechno, protože vše vypadá velice lákavě :-) Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥