úterý 1. července 2014

... čtení na léto ...


Byla jsem obdarována.
Můj  Tom mi postupně přinesl poklady, abych si užila prý zasloužený odpočinek.
Mám doma zlato. Tomí, děkuju moc.
Asi před 14 dny jsem objevila úžasný Šťastný blog, který pročítám až k jeho začátkům a stále se bavím. 
Aniž bych se zmínila, že jeho autorka Barbora Šťastná vydala i knížku, stále jsem Tomovi předčítala její postřehy z blogu a smáli jsme se oba. A voilá knížka je doma.
Barbora mi připomíná mého milovaného Roberta Fulghuma, ale dívá se na běžný každodenní život pohledem ženy, matky.
Myslím, že bychom se tam všechny našly a nad knížkou se stále jen usmívám a přikyvuji.
Vřele doporučuji jako odlehčené a zábavné čtení na léto.



A co vy rádi čtete? 
Že bych se od vás inspirovala?
Jak děti odrůstají, zůstává mi trochu času alespoň o prázdninách číst a na to jsem se moc těšila.
Miluji literaturu faktů, ale na to nepřišel ještě ten pravý čas, potřebuji začít zlehka. 
A potom je má srdeční Aghata Christie, ale tu jsem už přelouskala celou na první mateřské a stále bych si vše pamatovala. Občas si dělám legraci, že bych potřebovala vymazat server  s Aghatou jako Holy na lodi Červený trpaslík:o)

Tak krásný večer a děkuji za vaši přízeň.

15 komentářů:

  1. Moniko,
    blog Báry znám už nějaký ten pátek a
    tak přesně tuhle knížku jsem si koupila před více jak 7 měsíci do porodnice a celou jsem jí tam přečetla :-)
    Já momentálně čtu u kojení, právě je to 2.díl erotického bestselleru Padesát odstínů temnoty ;-)
    Ale na léto bych Ti doporučila určitě knížky o Francii / od Mayleho, či Itálii / Toskánsko /
    Jinak také hledám inspirace právě zde na blozích a pak čekám na pořadníku v knihovně.
    Krásný první červencový večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky znám Báry blog a knihu jsem si nadělila pod stromeček . Moc jsem se u ní pobavila. Naposledy jsem přečetla Francouzský sen od Jeferry Greeneho. Moc pěkné čtení, miluji knihy z běžného života .
    Nyní se chystám na Dva krůčky po mokrém písku ....
    měj prima léto a užívej si pohodu ...Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, určitě se podívej po knížce od Joanny Harris (autorka Čokolády) OSTRUŽINOVÉ VÍNO. Nádherný propad z reality, úplně zapomeneš na čas...najdu odkaz.
    Agathu CH. miluji od základky, v místním antikvariátu jsem vykoupila vše od Františka Nepila, toho miluji!!!!
    Teď čtu psychodrama od Valji Stýblové Benjamin.
    Krásně si počti:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.databazeknih.cz/knihy/ostruzinove-vino-526

      Vymazat
  4. Taky jsem se už zásobila na léto...Velice mě zaujal Dan Brown - Inferno a autorka Petersonová, která píše o vykopávkách v Egyptě, velice poutavé románky s krimi zápletkou, někdy mi Agathu trochu připomíná...pozdravy..Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  5. Já Šťastný blog neznala a moc děkuji tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moniko, krásné stránky, děkuji. Velmi pěkná kniha Pod toskánským sluncem Frances Mayesová, byl natočen i film, ale ten se nedá s knihou porovnat. Nejprve jsem si ji na doporučení kamarádky půjčila a pak i koupila, protože jsem ji chtěla mít doma v knihovně, právě ji znova čtu.Hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Já čtu IKEA LIVE, je tam mnoho inspirativních lidí, moc ho mám ráda.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Moniko, moc děkuju za zmínku o mé knížce a blogu. Ten váš jsem neznala a pročítám ho s velkým okouzlením, obdivuju hlavně Vaše krásné fotky - to závidím, když někdo umí hezky fotit :).
    A baví mě, že také máte Betynku :). Ta moje je jenom o kus větší.
    Zdraví Bára Šťastná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, tedy, to je čest! Vůbec jsem netušila, že byste se ke mě mohla podívat:o)
      Moc děkuji, teď jsem ležela hodinu jen s Vaší knížkou.... moc díky, krásně se při tom relaxuje a usmívám se na každé stránce.
      Také jsem se bavila u té Betynky:o)
      Tak ji pozdravujte a vyřiďte, že má krásné jméno:o)
      Báro, děkuji za Vaši návštěvu a přeji Vám spoustu čtenářů, skvělé nápady a co nejlepší soužití s prokrastinací:o))))) Ta mě dnes pobavila:o)
      Krásné a pohodové léto, Monča

      Vymazat
  9. Dobrý den Moniko, nejprve dík za Váš krásný blog, ze kterého ráda čerpám inspiraci např. parmazánové krekry úplně miluji :-). Šťastný blog a Báry knihu znám ( a mám doma) a také se mi moc líbí.
    Já jsem vášnivá čtenářka ( byla jsem za svobodna a dnes když mi mé dvě slečny také odrostly zase jsem se ke své vášni vrátila) dočítám právě Rybí krev od J.Hájíčka a moc se mi líbí, také krásně píše Tess Stimson např.kniha Manželka, která utekla, a pokud byste chtěla něco hodně oddechového, tak doporučuji pana kastelána Bočka a jeho Aristokratku ( jsou 2 díly). Jinak já hledám inspiraci na knížky buď na blozích nebo, což asi znáte na cbdb.cz.
    Přeji krásné léto a moc zdravím Jana V.

    OdpovědětVymazat
  10. Šťastný blog jsem neznala a díky za něj. Dost jsem se nasmála....:-) Já mám malé děti, tak čtení nestíhám. Naposledy jsem četla Děti Anglie, což je vlastně životopis dětí Jindřich VIII. Teď jen časopisy - Flóra, Venkov a styl, Apetit, Food apod.

    OdpovědětVymazat
  11. Naše rodina "ujíždí" na Případech bratra Cadfaela od Ellis Petersové. Kombinace historické detektivky, literatury faktu (autorka má historii doby a míst o kterých píše v malíčku) a vztahových zápletek, které nemají chybu. Vše okořeněno laskavým humorem a zasazeno do bylinkové zahrádky a lékárny moudrého a zcestovalého Velšana, který umí nejen léčit kdejakou nemoc, ale i bystrým zrakem rozluštit kdejakou záhadu a prokouknout temnotu i stíny v lidských duších. Nejlepší na tom je, že existuje 24 knih, dají se číst i samostatně:-) Podle knih byl natočený seriál BBC, který promítala i ČT, ale knížky jsou lepší.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Báro, šťastný blog neznám, ale na vaše doporučení určitě otevřu a pročtu. Jinak k vám nakukuju víc než ráda snad obden, vnášíte do mého uspěchaného života klid a vůbec netuším čím to je. Jinak já za sebe doporučuji knížku od paní Frýbové - Otcem i matkou proti své vůli, vracím se k ní snad každé prázdniny a pokaždé se při její čtení směju nahlas, mají mě doma za blázna, ale ať. Přeji krásné léto a mnoho dalšího veselého čtení - virtuálního i toho pro mě lepšího papírového Pavla

    OdpovědětVymazat
  13. Já přidám ještě jedenu knížku pro děti - Indigové pohádky.
    Veronika

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥