pátek 25. července 2014

... domácí Oreo sušenky ...


Dnes ráno jsem šla původně péct ke snídani  Koka sušenky, 
ale nějak jsem si to po schodech rozmyslela a máme tu Oreo:o)
Inspirací mi byly maminčiny recepty


Domácí Oreo sušenky:

Těsto:
300g hladké mouky
180g másla
100g moučkového cukru
2 lžičky prášku do pečiva
špetka soli
1 vejce
5 vrchovatých lžic kvalitního kakaa

Krém:
250g tučného tvarohu (z vaničky)
100g sušeného mléka
vanilkový moučkový cukr dle chuti
(rozemelete 1 celý lusk vanilky s 1/2 kg cukru krystal a máte do zásoby pravý voňavý vanilkový cukr)

Těsto jsem zpracovala a nedávala jsem jej do ledničky, ale okamžitě jsem vyválela přes mikrotenový sáček. Povrch sušenky je potom krásně hladký. Není nutno vůbec podsypávat moukou.
Úžasné razítko opět obchod Nana&Nunu.
Pekla jsem asi 10 minut při 170°C.
Po vychladnutí spojit krémem.




Krásný den všem.

24 komentářů:

  1. taky peču, i s razítkem :-), jsou výborné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekla jsem poprvé a skoro jsem ani nestihla vyfotit:o)

      Vymazat
  2. Právě peču holašovické koláčky podle tvého receptu:-) Doma mám zaděláno i na ořechovnku, tvořila jsem i nepečený jahodový dort. Třeba příště dojde i na toto:_) Moc děkuji za krásné stránky plné inspirace:_)

    OdpovědětVymazat
  3. O Moni robím ich a len sa tak u nás zapráši. Sú výborné. Opäť si pre nás krásne nafotila. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Posilam pozdrav z Ameriky, kde bastime originalni OREO,ale ty tvoje hned zkusim, jakmile prijedeme domu...Diky za tve stranky...Jo a cetla jsem i Tomovy stranky a u nekterych clanku jsem se vazne nesmirne pobavila..dam je precist manzelovi, az zase nekdy budu fotit jidlo na blog;o]...mej se krasne a uzivej si leta....Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji a Tomovi jsem vyřídila:o)
      Mějte se za tou velikou louží krásně,
      pa Monča

      Vymazat
  5. Monča, ja zakaždým žasnem, keď otvorím tvoj blog. Je totálne nákazlivý, lebo prídem z roboty a musím vedieť, čo je u vás nového. Ja nestíham ani vyžehliť, nie ešte piecť. Ale sliny mi pri pohľade na keksíky tečú až po členky a tie pečiatky? to nemá chybu! Tak si krásne užívajte leto:))
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, já nežehlím:o))) tak proto toho asi tolik stíhám. Rovnou ze šńůry jen skládám prádlo přímo do skříně a jde to:o)))))
      Otrokem si jsme samy sobě, tak jsem se od jednoho okovu odpoutala:o)
      Díky a krásný večer, Monča

      Vymazat
  6. Moni už zase... zase jste mne šíleně nalákala, u vás je super, paráda, vaše výlety, dekorace, květiny, recepty.. prostě všechno.. jste úžasná.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak tyhle já moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, na ty razítka jsme koukali v obchodě v pondělí, ale takhle je využít by mě ve snu nenapadlo, Moni seš prostě moc šikovná! Moc zdravím, Blanka ze starého kopce.

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, moc hezký a pro oko příjemný blog. Jsem ráda, že jsem ho objevila :-). Děkuju za recept na sušenky. Jestli mě zítra nesklátí nachlazení, pustím se do nich. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty vypadají skvěle! budu muset zkusit, jen v bezlepkové variantě... hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, včera jsem koupila razítko a jdu do nich;-) Prosím, nemám sušené mléko, jde něčím nahradit?
    Jste mi bajecnou inspirací, děkuji!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,
      pokud nemáš sušené mléko, nechala bych jen tvarohovou náplň. nenapadá mě, čím nahradit.
      pa a jsem ráda, žes razítko sehnala.
      pa, Monča

      Vymazat
    2. Moni,moc děkuji, jeste meli jedno razitko se srdickem, verim, ze uz mas;-) Nakonec jsem místo sušenek dělala pizzu a je skvělá, sušenky přijdou na radu dnes, Globus me zachránil, tak budou i se sušeným mlékem;-) Krásné letní dny přeje Jitka

      Vymazat
  12. Ahoj, dnes peču první a místo sušeného mléka jsem použila sušené kokosové mléko a je to mooc dobré....Hned se po nich zaprášilo...vzorky do školy a já do práce, něco doma do pusy a zase budu péct:-) ilona

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj,vypadaji luxusne,i kdyz vidim ze u vsech se po susenkach zaprasi, stejne by me zajimalo, jak dlouho vydrzi kdyz je v nich tvaroh? chtela bych je pect na vanoce, takze bych potrebovala aby me treba mesic vydrzely...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napečte je a slepte tedy až těsně před Vánoci.
      M

      Vymazat
  14. Ahojky,
    tak i já mám upečeno pro dcerku k svátku do školky, sušenky jsou výborné a to je ještě nemáme ani naplněné :) Akorát jsem asi málo razila, protože se mi obrázky za sušenek při pečení nějak ztratily :) Ale na chuti to neubírá :)
    Moc děkuji za recept Vlasta

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥