čtvrtek 3. července 2014

... hrátky v pokojíčku ...


Naše Bety si zkrátka sama hrát neumí.
To už je úděl extrovertů....asi.
Není pět minut, aby nepřišla ...."a mamí...."( a speciálně na 100% přijde, když si udělám kávu, nebo si chci konečně sednout ke knížce)
Moc se těším na tu fatamorgánu ( jak píše Bára), až budou obě naše ratolesti  jezdit na tábor společně, třeba potom konečně budu mít prázdniny. Zatím je ta vidina v nedohlednu.

Tak se snažíme si alespoň užívat ten bezstarostný dětský svět prázdnin.
 Ale i tak se těším, až ta zatím sci-fi budoucnost přijde a já si lehnu pod ořešák na lehátko s knížkou a neuslyším nic než šustění listů nad hlavou a vítr prohánějící se ve větvích.






...a těšíme se, až se vrátí Terinka. 
Teď si uvědomuji, jakou velikou medaili si Terezka zaslouží. 
Je  poprvé na tak dlouho pryč a teprve nyní vidím, jakou nepostradatelnou roli doma má. Dokáže stále vymýšlet pro svou sestřičku hry, náměty, pracovní listy i ty bejkárny, které k dětství patří.
A už vím, že až uslyším řev a pištění, nebudu se na ní zlobit. Betynka je občas opravdu na tečku a Terka má svatozář. 
Tak  ještě podruhé,
krásný letní den,

8 komentářů:

  1. Moni, krásně si s Betynkou hrajete, to je paráda. Naše cácorka si teda sama hrát umí, ale někdy taky přijde, babiiii, já se nudím. Ale to už je pokojíček fakt k nepoznání, roztahaný úplně všechno.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, úplně jako bych měla doma to samé :-)) Pořád jenom mamíííí a furt dokola..a extrovert, to on opravdu teda je..pořád mít po ruce někoho..krásné dny Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, za mě, myslím, že až budou holky obě na táboře a bude šance si idylkově sednout s knížkou, tak přijdou jiné starosti :) např., jak se jim asi vede, nechybí jim něco apod.
    U nás doma je to ve čtyřech Opusech :) a občas se ozve taky tatííí, kde je maminka ....když zrovna nejsem na ráně :)
    Krásně si vychutnáváte společně strávený čas, jste šikovné.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Ivana V. z Berouna3. července 2014 16:19

    Ahoj Mončo,
    tak tě po dlouhé době zdravím :-) Nějak se mi nedaří dovolat se ti telefonem, tak to zkouším takhle. Ještě máme s Vámi domluvenou návštěvu, tak se chci zeptat, jak jste na tom s dětmi o prázdninách a dovolenou - jinak řečeno: Kdy máte čas?? :-)) napiš kdyžtak na mail
    Ahoj Ivana V.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Mončo,jen si ty chvíle užívej.Já mám doma 2cácorky 15 a 16let,co se zavřou u sebe v pokoji a někdy mi to mamííí opravdu chybí.pa Klára

    OdpovědětVymazat
  6. Uzivejte každou vteřinu. Děláme to taky tak. Pavel :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moničko úplně Tě chápu. Mám dva rarášky necelé dva roky po sobě. Stále se hádají, pošťuchují a dovádí. Občas mi z nich jde hlava kolem, ale na druhou stranu mají jedem v druhém parťáka na hry a tvoření. Když zůstane jedem bez druhého je doma sice větší klid, ale já musí nastoupit do role parťáka osiřelého synka. :-D A to si potom nestihnu uvařit ani tu kávu. :-) Na sci-fi až oba odjedou na prázdniny se taky moc těším. Měj se moc krásně a užívejte léto plnými doušky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Moniko, moc Vás zdravím. Letos mám poprvé obě holky na čtrnáct dní. A teprve včera jsem si to začala užívat, ale strašně moc se mi stýská....:-) Přeju krásné prázdniny

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥