středa 9. července 2014

... je po dešti ...


Někomu podlézají pod plotem slepice ...... nám koza.
Holky jsou nadšené, nosí jí jako kočku a nejraději by ji vzaly do pokojíčku.
 Kůzlátko se narodilo na jaře, ale trpí hormonální poruchou a nevyrostlo, tak je z Bertíka  mazlík pro děti:o)




Mám občas ráda  takovéto šedé, deštivé a chladné počasí v létě.
Nežene mě ona neviditelná síla ven a nenutí mě pracovat na zahradě a nemám takové výčitky, když zůstanu ležet v posteli s knížkou.
Užijte si po svém tyto chladnější dny, ale i z nich se můžeme radovat a vytěžit z nich něco pro sebe a své blízké.
Já dnes s holkama začala dělat něco, co jsem hlavně tvořivé Terezce dlouho slibovala.
Snad se zdaří a vše vám budeme moci nafotit.
Mějte se krásně a užívejte si života.

5 komentářů:

  1. Moniko, opět hezké fotky.... máte báječné a sympatické sousedy (čtyřnohé).... fakt i tyto chladné a deštivé dny mají něco do sebe... krásné dny přeje Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Moniko, mluvíš mi z duše. Jak ráda jsem, když se počasí zkazí. Často okolo sebe slyším stěžování, přitom jen mi sami máme tu moc hodně změnit... Kůzlátko mi připomnělo moje dětství... Děkuji. Lidka

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem objevila Váš blog a musím říct, že je tady prostě NÁD-HER-NĚ!! Jako v pohádce :) A chci taky takové rozkošené kůzle k nám do lesa!! :o) A vůbec by mi nevadilo že nevyroste, právě naopak. Jen doufám že svojí poruchou něják netrpí... Určitě se tu budu ráda vracet! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mončo, taky mám občas ráda když je zataženo a prší.To se i ráda kouknu na hezký film ....měj krásné dny ,už se těžším na fotky z vašeho tvoření....Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, kůzlátko je roztomilé. A vidím, že ti už taky kvetou krásenky.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥