neděle 6. července 2014

... klasika v jiném kabátku ...




Klasický jablečný štrůdl v jiném kabátku.

Listové těsto jsem vyválela do obdélníku, posypala strouhankou, nastrouhala na ni jablka, posypala umytými a v rumu namočenými hrozinkami a zasypala cukrem smíchaným se skořicí.
Zarolovala jsem těsto s náplní do rolády a nakrájela "šneky" asi 3 cm dlouhé.
Pekla jsem při 230°C asi 15 minut.
Udělala jsem je k snídani, kdy ještě nebylo dobré světlo, ale sami vidíte, alespoň špatné světlo, nežli vám nic neukázat.
Dlouho se štrůdloví šneci u nás nezdrželi:o)



... a ještě letmý pohled do kuchyně.
 Betynka chtěla vyfotit, jak ztvárnila maminku a tatínka na ledničku....
Že jsem minulý rok dostala vnuknutí natřít naši chromovou ledničku načerno, absolutně nelituji.... holky nás zásobují stále novou výmalbou a nátěr po 18 měsících je jako nový.
Kdo byste ještě náhodou neznal...akrylová matná černá barva Eternal..... za pár korun v porovnání s drahou tabulovou barvou. Na ledničku doporučuji použít molitanový váleček a minimálně čtyři vrstvy nátěru. I tato obyčejná barva udělá  efekt tabulové barvy.



Krásnou a pohodovou neděli vám přejeme z kopečku,

4 komentáře:

  1. Nejkrásnější kuchyn, jakou jsem kdy viděla, jo!

    OdpovědětVymazat
  2. MONIČKO, LEDNICI MÁME UŽ TAKÉ NATŘENOU.
    OBRÁZKY A NÁPISY MÉHO DVACETILETÉHO SYNA JSOU OPRAVDU ORIGINÁLNÍ ...
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, také jsme pekla klasický štrůdl a ze dvou zbyla jen jedna štola :-/ Vidím, že je to všude stejné. Jakmile se objeví dobrota na stole, je rázem pryč. Šneky někdy vyzkouším. Monča

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, "opičila" jsem se po Vás a tento týden jsme naši lednici přetřeli eternalem na černo .... je to parádní věc ... nejen vzhledově, ale i tím, že se na ni může psát :) ..... takže DĚKUJI za inspiraci!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥