sobota 5. července 2014

... poděkování ...


Před dvěma dny jsem ve schránce našla dopisní obálku až z Holandska.
Také si pamatuje, jak to dřív za časů pravěku, kdy nebyly mobilní telefony ani internet, bylo vcelku běžné....najít ve schránce dopis, koresponďák, pohled..... nyní je to vzácnost.
O to větší vzácnost, že jsem netušila od koho obálka je  a dorazila z tak krásné země, kam bych se tak ráda podívala na květinové burzy, na větrné mlýny, ochutnala jejich úžasné sýry, plula po kanálech skrz jejich malinkou zemi....ach, jako bych tam byla.

Obálka ukrývala milé překvapení s nádherným písmem, textem a kouzelným pohybujícím se motýlkem....jen uletět.
Milá Martinko, nenašla jsem zpáteční adresu a tak děkuji mnohokrát takto veřejnou cestou.
Vy jste mi udělala den krásným.

PS: Motýlka i s obálkou mi Betynka hned zabavila, strašně se jí líbí:o)
,

Posílám krásné dny k Vám do Holandska.

4 komentáře:

  1. Moni,to je krása!
    Taky na to strašně ráda vzpomínam,když se posílaly pohledy a dopisy, vždy jsem si je několikrát četla a schovávala..
    Krásný den,i když u nás upršený,ale snad se to vybere..
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné!!! A hlavně nezištné:-)))) To se dnes tak často nevidí, o to větší radost přináší:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a něžné :). Děláme si s kamarádkou radost a kamkoliv některá z nás jede, hned píšeme pohled a když nikam dlouho nejedeme, tak ačkoliv jsme z jednoho města, pošleme si i jen tak pro radost pohled:). Je to vždycky milé překvapení ve schránce, které potěší. Takže chápu, jakou ti tenhle motýlovský pozdrav udělal radost :). Moniša

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko,tak to je krása která opravdu potěší.A o to víc, že někdo cizí a zdálky tu radost udělá.Jen tak.Moc Ti tu radost přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥