pátek 11. července 2014

... princezna na hrášku ....





Tak a je tu sci-fi.
I když malinké, ale je tu.
 Babička si vzala obě holčiny na chatu. Mám tři dny off a připadá mi to jako neuvěřitelné vytržení z rutiny, kdy se holky chvíli baví, hrají a pak zbytek dne na sebe ječí, rvou se a hádají se vždy o jednu jedinou hračku, která ležela několik měsíců před jejich zraky a nikdo si jí nevšímal, jen prach, který na ni usedal.
A jak jsem se těšila..... co myslíte, že od rána dělám????
Vyrábím pro ně
 Princeznu na hrášku.


V ruce jsem sešila devatero peřinek. Z kartonové krabice, ve které jsem přivezla v týdnu nákup, jsem vyřezala postýlku, spojila jednotlivé díly tavící pistolí a natřela Balakrylem.
Nalepila nožičky z dřevěných kostek..... a voilá ..... další single věc, o kterou se holky můžou porvat, až přijedou, je na světě.



Tvoření zdar a  užívejte si klidný víkend.
My si jej jedeme zpestřit na hudební festival, kde mi Tom slíbil, že se mnou přetrpí i  mého milovaného Tomáše Kluse:o)
Moc se těším, víkend jen pro nás dva jako za starých časů.

4 komentáře:

  1. Užijte si to!!!! Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, to je krásný nápad! Moc se to povedlo. Užijte volný víkend i Tomáše Kluse na fesťáku :-) Byla jsem na něm v červnu u nás na Jamu a jak ho v rádiu nemusím, tak byl teda super. Prostě rošťák :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, vy jste úžasná maminka!! tolik krásných věcí co pro holčičky vytvoříte s láskou... mají tu nejlepší maminku na světě:) Věřím,že o postýlku bude velký boj..
    Užijte si víkend s manželem,je to fajn, být občas bez dětí a užívat si jeden druhého....
    Hezký víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, ty seš úžasná máma. Užijte si krásné volno.
    Majka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥