středa 30. července 2014

.... šneci v pudinku ...



Dnes opět pro děti.
 Mařenka má ráda kynutá těsta a já měla chuť na něco s pudinkem, 
tak proč to nezkloubit?

Šneci v pudinku

kynuté těsto:
500g hladké mouky
220ml mléka
1 vejce
4 lžíce pravého vanilkového  cukru
1/2 kostky droždí
1/2 lžičky soli
80g rozpuštěného másla

Náplň:
vanilkový pudink
Kupuji vanilkový od Dr. Oetkera s pravou vanilkou, 11,- Kč
400ml mléka
3 lžíce cukru
velká hrst hrozinek

Z kynutého těsta vyválejte velký obdélník, namažte vychladlý pudink, posypte hrozinkami, srolujte  v roládu a nakrájejte na 2 cm kousky. Pečte na pečicím papíře  a před pečením můžete pomazat máslem či mlékem  Pečte při 185°C asi  20 minut.
Šneci jsou opravdu málo sladcí. My cukrovali navrch moučkovým cukrem, 
nebo si přidejte o 3 lžíce cukru více do pudinku.









Dobrou chuť a krásný den.

18 komentářů:

  1. To je zase nádhery, Mončo..také jsem dělala nedávno, jen se po nich zaprášilo. Krásný den na kopeček♥ KatKa

    OdpovědětVymazat
  2. Mňaaam! Moc, nesmírně moc lituji, že nejste naši sousedé...

    OdpovědětVymazat
  3. díky za inspiraci- zkusím je. V podvečer má dorazit na kávu návštěva .

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaaaam ......... vypadají úžasně !

    OdpovědětVymazat
  5. teď jsem je vytáhla z trouby, zase vy-ni-ka-jí-cí

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! To bych já nedala ...ale musí být dobré :-)) tak se mějte hezky K

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to úžasně, velmi chutně, skoro bych se do toho pustila hned ...jen chybí nějaké ingredience:-) Ale určitě vyzkouším, děkuji za inspiraci. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, robím podobne, len som to nechávala piecť ako taký veniec vcelku, ale toto sa mi zdá lepšie...krásne prázdky ešte...

    OdpovědětVymazat
  9. Před chvilkou jsem dopekla a jsou ňam. Pěkný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, také je děláme, máme je moc rádi. Dostala jsem na ně při pohledu na tvoje fotky děsnou chuť, musím je zítra upéct. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jedním slovem famózní =) Děkuji za recept a spoustu pozitivní energie, kterou z Vašeho blogu můžu čerpat =) Mějte se krásně a užívejte slunečného léta =) Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Teď jsem se šupla do trouby, ale strašně se mi to při krájení matlalo. Nenechala jsem pudink asi dost vystydnout, jinak si myslím, že budou hodně žravé. Díky za všechny inspirace od vás Pavla

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Moniko, Vaši šneci jsou vynikající :-))) Půjčila jsem si část Vašeho receptu na svůj blog, výsledek je ve slané formě. Snad se nebudete zlobit.
    Přeji hodně dalších čtenářů, blog je úžasný :-)))
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  14. Tak prý byli šneci výborní :) já je bohužel neměla, jsem bezlepková :( Díky za recept, Moni. Štěpka

    OdpovědětVymazat
  15. Výborný děkuji!!! Dávám si je teď v práci ke snídani s kafíčkem. Přítel není na sladké, raději si dá maso a klobásku, ale do šneků se hned pusit a moc je chválí :-)
    Nejsem moc dobrá kuchařka a i tak se mi povedli, mám radost!
    Těsto výborný, vláčný.

    Myslíte, že by z toho těsta šly udělat plněné buchty, nebo koláče?
    Moc Vám děkuji za Váš recept, mám z něj velkou radost!

    LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda s Vámi:-)
      Určitě by šlo na koláče i buchty, nebo skořicové suky. Za zkoušku nic nedáte, že?
      M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥