středa 16. července 2014

... vintage úchytky ...


Naše nové poklady.
Při nákupech jsem narazila v obchodě Nana&Nunu na vintage úchytky k šuplíčkům.
Takových kombinací a barev! Stála jsem u police v obchodě hodně dlouho, kombinovala a vymýšlela a radila se s Tomem, jak to půjde odstranit a změnit na účel, který se hodí mně.
Na šuplíky ani dvířka je totiž nepotřebuji, tak jsem zaúkolovala svého úžasného muže .... přinesl pilku na železo a výsledek ....
... Máme nové věšáčky na ručníky.


Tak to byla "romantická návštěva" našeho místa, kam i královna chodí pěšky:o)

Pro případné dotazy: do dlaždiček nikde nevrtáme, ale na vše od sprchy až po tyto úchytky používáme lepidlo Mamut. Drží jak židovská víra a když jej chcete odstranit, jednoduše seříznete a prstem se zbytek lepidla odstraní.
Mějte krásný den.

20 komentářů:

  1. Vďaka za tip na lepidlo. Určite sa pridá.
    Židovská viera ma pobavila...také spojenie som tuším ešte nepočula. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, nádhera ! Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Monika to je nádhera, výborne vymyslené a tá zelená u Vás je úchvatná. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, moc hezké. Tento obchod miluju! Šuplík se srdíčkem a bílou úchytkou je překrásný!
    ...děkuji za minulou návštěvu na mém blogu... Přeji krásné léto. Lidka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, tento obchod mě doslova učaroval...a ty krásné ceny... jsme naladěny na stejnou vlnovou délku :-) Krásné letní dny...plné vychytávek :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, to je nádhera, já tam chci taky nakupovat. jdu tam.
    pa Majka

    OdpovědětVymazat
  7. V obchůdků miluji jejich úchytky s čísly a písmeny,vyměnila jsem všechny úchytky u nočních stolku,bedničky s kachlemi jsou super.Daska Havířov

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, můžete, prosím, napsat odkaz na tento obchod? Děkuji.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, já jezdím do Plzně do Olympie, tam je. Ale určitě je i v jiných městech v obchodních centrech, to si najdete podle místa, které Vám je nejblíže.
      Krásný večer,
      Monča

      Vymazat
    2. Moniko, děkuji. Našla jsem si tento obchod v Brně... Těším se, až tam budu mít cestu.
      Jinak musím pochválit celý blog, často jsem zavítám a nechávám se inspirovat. Přeji hezké léto na kopeček. Markéta

      Vymazat
  9. Moniko opět smekám :) To už nejde napsat nic jinýho :) Máte moc krásně zařízený a do detailů vymyšlený dům ... moc se mi líbí všechny ty nápady, vychytávky a vylepšováky :) snad se mi povede někdy tyhle inspiračky provést nějak i u nás v Hroším hnízdě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den Moni,jedním slovem nádhera! Máte i na záchodě krásně útulno jak tak koukám...wow. Jste moje velká inspirace ,moc děkuji. Úchytky jsou nádherné budu se taky muset vydat do NANa....už jsem slyšela,že tam mají krásné věcičky. Mohu se zeptat odkud máte ty krásné bedničky? Mějte se hezky Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo,
      také Nana. Já byla v Plzni v Olympii.
      Děkuji a krásný víkend, Monča

      Vymazat
  11. Moni, ty to máš "vymazlené" i na záchodě :o):o):o) Krása ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Moni, tak jsme dneska byli s mou drahou polovičkou v Nana u nás v Brně, no jasně, že kvůli těm krásným úchytkám :) Taky jsme dlouho vybírali a máme teď doma dvě krásně modro-žluté úchytky, které přijdou na sto let starý kredenc, který nám dal pan soused a my si ho pomaličku opravujeme. Takže děkuju za inspiraci,mějte se na kopečku hezky Blanka ze starého kopce.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý večer, úchytky se mi podařilo nakoupit, ale dumám, co jste použili jako ten podkladový štítek? Je hezky ozdobný a mě nenapadá, čím úchytku podložit. Dík za radu a inspiraci:-) Máte tu samou krásu! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, jen jsme to na sebe položili a zalepili tím Mamutem:o)
      Monča

      Vymazat
  14. Dobrý den Moniko, chtěla jsem se zeptat na lepidlo Mamut, zda je více druhů a jeho odstranění je poznat, třeba dveře... Děkuji. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, nevím o více druzích.
      A odstranění není znát. Ale zatím jsme zkoušeli jen dlaždice a dlaždičky. I ze stěny šel, ale samozřejmě se musí přemalovat.
      M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥