úterý 22. července 2014

... život s blogerkou ...


Patřím k těm šťastným ženám, které dostávaly od své drahé polovičky 
zamilované básničky a vtipné povídky.
Leta mi Tom psal na útržky papírků a mně se vždy líbila jeho
 strohost, jasnost, vtipnost a často překvapivé konce.
Jednou jsem k výročí dostala i přebásněný vzorec lásky, 
který, jakožto zdatný matematik, sám vymyslel.

Zkrátka, trochu jsem do něho hučela, ale moc práce to nedalo ..... a výsledek?
Můj manžel si založil blog,  kam bude vpisovat své životní postřehy, nebo jen nesmyslné úvahy na místo desítek papírků,  které končily po krabicích a šuplících.
Pokud byste rádi blog zase z jiného soudku, jste zváni ... 


10 komentářů:

  1. Už po prvním příspěvku vím, že mě Tomův blog bude bavit. Už teď mám v očích slzy smíchu.
    Díky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Omrkla som Tomov blog a určite sa k nemu ešte vrátim. Je presne taký pútavý ako ten tvoj.
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moniko,
    dnes jsem blog Slovo od slova objevila v odpoledních hodinách a příspěvek už přečetla.
    Musela jsem se smát, jsou to ty samé postřehy, kterými se mnou laškoval můj muž před pár dny.
    Prostě muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. A právě proto je skvělé, že si svého muže přemluvila k založení blogu. Pak budeme moci pozorovat, vnímat a zase o kapku více rozumět našim drahým polovičkám. Díky vám oběma. Lidka

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé.... Tak to je super!!! Jdu to okouknout :-D
    Š.

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem omrkla a přečetla.. :Těším se na další příspěvky!! :) Silva

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím, prosím...deťom radšej nedovoľte písať blog. :D Mrzelo by ma, keby som nestíhala sledovať. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moni to je paráda, tvůj Tom ti bude velkou konkurencí, ale samože v uvozovkách, nepotřebujete si konkurovat.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  8. Pozrela som, začala sledovať a myslím, že to bude zaujímavé čítaníčko.Slovu zdar. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Pročetla jsem Tomův blog a bylo to příjemné počteníčko u snídaně. Je super vědět jak to vidí on z druhé strany. Opravdu se doplňujete. Radana

    OdpovědětVymazat
  10. Moje milá děvčata a Pavle:o)
    Moc díky za milé přivítání Toma do blogerského světa.
    Jste zlatí♥
    Monča

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥