neděle 3. srpna 2014

... Brdy ...


Pár minut jízdy autem máme na dosah malou
 Šumavu v srdci středních Čech 
 Brdy.
Ale jak vtipně náš kamarád řekl: " .... ono se to možná chápe špatně, 
třeba  Šumava jsou přerostlé Brdy"
Ať tak či onak, je tu nádherně. A Šumavu jsme z vrcholu Kuchyňka viděli také.
Děti si pohrály se vším, co k lesu patří ... s mechem, klacíky, s potokem, se studánkou, pohrály si se žabičkami, viděli školku pro čolky, poznávaly druhy stromů, hrály šipkovanou, aby rodiče věděli kudy cesta dále vede, postavily lesní domečky, vylezly na posed, 
strašily se zpoza kmenů stromů.
Sem rádi jezdíme .... a jak to tu všude voní!











Dnes jsme byli na Kuchyňce a Fabiánově loži.
Rádi chodíme na Plešivec, Smaragdové jezírko, Písek a na Skalku.
V červnu jsem byla s mými  školními dětmi na Babce nad Řevnicemi a vzpomínám si, že se celý týden smály, že jedem do Brd. Toto jméno jim vyvolávalo dlouho úsměv na tváři.
A co vy z okolí, jaká jsou vaše oblíbená místa v těchto hvozdech?

Mějte pohodové dny a kdo nemáte dovolenou, ať vám to rychle v pracovním nasazení utíká.

9 komentářů:

  1. Páni, ta žabka je roztomiloučká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A byl jich plný les. Bety je stále v dlani přenášela. Už jsem se viděla, jak doma lovím sklenici, ale ustála to a nechala je tam:o)))
      pa, M

      Vymazat
  2. Milá Moniko,
    Brdy prostě miluju a nikdy nepřestanu. Mám tu velkou část příbuzenstva a v malé vesničce Zaječov jsem zažívala a stále zažívám mnoho krásného... Ve svých vzpomínkách a toulkách na svém blogu se sem často vracím. Mám to tu moc ráda! Krásné dny na kopeček. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Zaječově jsem měla spolužačku v Malé Vísce také:o)
      A když se jedeme koupat, jen na Záskalskou přehradu:o)))
      Lidko, krásné léto,
      pa, Monča

      Vymazat
  3. Moni, moc jsi mě potěšila, jak se Ti "u nás" líbí:-)
    Jsem z brdského království, z Rožmitálu pod Třemšínem!!!!!!!!!!
    Taťka bydlel s babičkou na zámku a pyšně říkal, že má adresu ZÁMEK Č.P.1:-))
    A dodnes říkám, že "naše" Johanka (2.žena Jiříka z Poděbrad) byla ženská podle mého gusta.
    Brdy jsou nádherné, mamčin bratr třeba nedávno poprvé viděl Padrťské rybníky a byl okouzlený.
    Každoročně děláme Vánoční Brdání:-)), minule jsme šli na rozhlednu Studený vrch...
    Mám tu výhodu, že mám kamarády trempy a místo turisticky "provařených" tras chodím místy, která jsou opravdu nádherná a téměř neponičená.
    A my se taky chováme slušně. Pytle na binec jsou samozřejmostí (binec po ostatních).

    Moni, krásné výletování!!!
    Nebudete v pátek v Miroticích na loutkách? Můj Kubík je nedaleko na chatě s mými rodiči, tak jsem si říkala, že letos to snad nepropásnu!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tom chodil na čundry jen do Brd, tak také naštěstí známe. A na Studený vrch na čundr loni i naše holčiny:o)
      Plakáty na loutkofest jsem zahlédla, když jsme jeli na jih, ale nechystáme se:o(
      pa a moc děkuji. M

      Vymazat
  4. To jsme skoro sousedky :) A koukám, že i s Magdou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mončo,
    navrhuji společný výšlap na "STUDENÝ VRCH" je to rozhledna kousek od nás a vlastně i od Vás :-) Možná už jste tam někdy byli,my ostatně několikrát,ale moc rádi se sem vracíme ... nejen kuli skvělým klobáskám,které si tu můžeš připravit na ohníčku :-) .... letos dělají i úžasné palačinky :-)
    Hezký den na kopeček přeje Gabča
    Ps - a jako bonus ... několik kešek se v okolí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na Studeném vrchu holky s tatínkem spali ve stanu na čundru:o)
      Děkuji za návrh, Gabčo, nebylo by to vůbec špatné:o)
      pa, M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥