pondělí 18. srpna 2014

... cedulky ...


Začala jsem tvořit  neutrální cedulky k domácím produktům 
a nějak to sklouzlo k vánočním jmenovkám:o)

Ale proč nevyužít dovolenou pro strýčka Příhodu, že?
Za týden začne frmol.
 Za 14 dní celý ten blázinec vypukne.
Ze mě se stane nejen maminka, zahradnice, kuchařka, manželka, učitelka, ale i taxikářka a to chci ještě zůstat blogerkou a fotografkou:o)
 A 1. října nás ve škole čeká  akademie, takže plány na září jsou také dané a od konce října tvoříme se dětmi na vánoční trhy.
Myslím, že se ceduličky budou hodit, až je v prosinci (snad) najdu.
Nebojte, dárky nemám!!!
 Dnes jsem jen začala na nějakých ručně vyráběných dělat:o)






Tvoření zdar.

PS: Není týden, abych nedostala maily s dotazy, jak dělám ty černé cedulky.
Kupte si černou čtvrtku ve výtvarných potřebách a kvalitní bílou gelovou tužku ... a to je vše.

18 komentářů:

  1. Milá Monika, ceduľky sú nádherné, fantastické, prosto úžasné ... chcela by som mať ten dar Vašej tvorivosti, neutíchajúcich nápadov a hlavne zručnosti. Fakt super!

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den Mončo,
    ty jsi neuvěřitelná, nechápu jak to vše můžeš stíhat. Tvůj blog je naprosto úúúúžasný, chodím sem každý den a vždy znovu žasnu nad klidem a pohodou, která z tvého blogu dýchá a z tvé kreativity a nápaditosti. Budu muset už asi zapřemýšlet nad vánočními dárečky, u mě je to povětšinou domácí výroba, tak abych to stihla a nehonila na poslední chvíli... Doufám, že nevadí tykání, nějak ze mě ten komentář spontánně vypadl v 2.osobě jednot.čísla ;-) . Krásný den VeronikA

    OdpovědětVymazat
  3. Monika svet patrí pripraveným a Ty si pripravená vždy na 1000 %. Krásny zbytok dovolenky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, Vaše cedulky jsou nádherné a zrovna jsem se dozvěděla i odpověď na Vaše černé cedulky :-) Hezký zbytek dne! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. ...za pár dní to zase začne...
    Moni, cedulky máš parádní, jeden typ hezčí než druhý!
    Moc zdravím a pohodové poslední dny prázdnin.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo, krásné cedulky! Mně to už také brzy začne a ač si zakazuji o prázdninách školu, tak už se mi zdá, jak stěhuji třídu a co všechno nového tam udělám...:o)...Zákaz nezákaz - už blbnu..tak přeji krásný zbytek dovolené a hlavně nezblbnout úplně:o)!!..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Černobílé cedulky jsou moc pěkné...=), ale i všechny ostatní a jejich barevná kombinace..

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny cedulky jsou nádherné! Máš pěkný rukopis a super nápady! Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný den Moni,¨
    není snad dne ,abych k Vám nenakoukla....jste mojí velkou inspirací a dokonce jsem se díky Vám začala kamarádit i s kynutým těstem :-D .... moc děkuju za úžasné příspěvky,recepty,tvoření,protože všechno co děláte je super!!! Ještě bych měla jeden dotaz ,nemůžu nikde sehnat razítko 100% home made quality ,nebo podobné,dáte mi nějaký typ? děkuji a už teď se těším na další krásu od Vás. Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dajo,
      já razítko koupila v Nana&Nunu v Plzni, ale mají obchůdky po různých obchodních centrech. Jinde jsem je neviděla, ale moc do obchodů nechodím, zkuste třeba i internet, určitě jsou jinde.
      Moc děkuji a krásný den, M

      Vymazat
    2. mám kousek do Brna tak mrknu tam....moc děkuju :-)

      Vymazat
  10. Jste neuvěřitelná! asi není nic, co se mi z vaší handmade dílničky nelíbí, a nejen té! přeji hodně skvělých nápadů a hlavně článků. Štěpka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpí, jste milá, díky moc♥ M

      Vymazat
  11. Moni, super nápad,jen mám dotaz,do čeho jste namáčela razítko na sušenky ,díky,Saska Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sasko, jen do obyčejné tempery:o)
      Krásný den, M

      Vymazat
  12. Moni, máte krásné nápady, jste moc šikovná. V papírnictví na mne nechápavě hleděly, že bílou gelovku nemají ani žádná neexistuje! Čím to tedy píšete, když neexistuje? Díky Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, skutečně ji mám:o) Ale nechodím do papírnictví, ale do speciálních opravdu výtvarných potřeb. Např. Idea Creativ v Berouně mají i internetový obchod. Tam stojí asi 40Kč
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  13. U nás se dělá vánoční prodejní výstava ve školce, přispivaji tam rodiče. 3 roky po sobě jsem dělala pečené čaje a ozdoby že samotvrdnouci hmoty-získávala jsem na ně razítka z Fleru (anděly a sněhuláky). U náš se ve škole nedělá akademie. Paní učitelky vymyslely "besídku naruby". Tak program vymýšlejí rodiče, můj manžel se synem a jeho třídou natrénovánoval (za pomoci ještě 2 rodičů) zkrácenou verzi Noci na Karlštejně. Je to tedy náročné, aby se mimo školu sešli všechny děti. Eva

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥