úterý 12. srpna 2014

... DIY stan pro děti a Pavlova ...



Tímto jednoduchým ale velmi efektním domečkem jsem se inspirovala na pinterestu.
Letošním letním hitem pro děti jsou teepee a stany  všeho druhu.
Tak aby nám nechyběl:o)
Práce žádná a ta zábava pro holky! 
Celý den propršel a tak v domečku vydržely mnoho hodin.
A ta přidaná hodnota večer, kdy se dá rozzářit světýlky a spát v něm!!!

Co na výrobu potřebuje?
tyč, provázek, dlouhý kus látky, matraci

Stačí mít kus tyčky 
(např. bambus, já použila starou tyč na sprchový závěs,
 která nám už rok stojí v koutě komory) 
Tyč  jsem přivázala k trámům u stropu. 
Látka se jen přehodí a zastrčí pod matraci.
Práce na 10 minut.




Využijte deštivé počasí třeba k výrobě něčeho hezkého pro děti.





.... a po domečku přišel na řadu dezert 
Musím říct, že mě velmi překvapila chuť ostružin v tomto dezertu 
a chutnala nám více než s borůvkami.


Krásný den a děkuji moc za vaše milé návštěvy.

12 komentářů:

  1. Krásné ráno Moni..
    Domeček famfárový..Máš moc fajn nápady..já budu muset v paneláku akorát přidělat ke stropu trámy:-):-) A ten dezert bych si dala okamžitě..Mňáááám...měj se fajn..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný nápad se stanem! A těším se na další nápady z kopečku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Monika keby som bola malá z domčeka ani nevyjdem ... je úžasný... my sme si ako deti robili domčeky spojením stoličiek a na to sme prehodili deku :) pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, domeček je úžasný! Díky kopečku dnes holkám udělám malé království. Moc se těším. Děkuji, krásný den. Lidka

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu krásný stan!!! Až budu mít jednou děti takový jim udělám :D.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný stan, jak už někdo podotkl, škoda,že v paneláku nemáme trámy... u nás dnes prší celý den...tak jsme vytáhly zažehlovací korálky..taky úžasná zábava...pozdravy Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, ten domeček je super nápad. Já jsem ho chtěla dělat venku, ale teď prší a jaksi by to moc nešlo, uděláme si ho teda doma. Taky jsme ho dělávaly doma se sestrou z matrací, dek, židlí. A vidím dobře, že ten váš je u vás v ložnici?
    Pavlovu mám naplánovanou na sobotu, tak se těším.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  8. aha, vidím, že to není ložnice,musela jsem si nasadit brýle.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  9. V jednoduchosti je krása a hlavně,každé ditě sní o úkrytu a miluje schovávačky...jen by mě zajímalo,čím jste zabodovala víc???

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné nápady a inspirace, děkuji! Ostružiny jsem si právě přinesla domů s procházky, takže zítra už vím, co s nimi podniknu....
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  11. Moc moc moc krásné! Já bych měla problém, jak upevnit tyčku! Asi by se to děvčatům, co jsou u nás teď líbilo ..no, zkusím popřemýšlet :-))) fakt moc pěkné K

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥