neděle 31. srpna 2014

... festivalová z Plzně ...


Zakončení prázdnin na festivalu Kryštof kemp ... lepší snad nemohlo být.
Atmosféra, kterou celý tým vytvořil, byla opravdu skvělá.
Pro děti bylo připraveno nepřeberné množství aktivit a dokonce i indiánské městečko, kde si v tee pee  vytvořily od indiánské čelenky až po animovaný film na počítači.
 Děti mohly tvořit, lepit, vyrábět loutky, kreslit, hrát na bubny, kytary, píšťaly, zpívat, vyzkoušet si, jak umí chodit po vodě i ve vzduchu na gumě, skákat v obr hradu, luštit, koukat na divadlo .....
Opravdu to byl festival, který myslel na rodiny s dětmi.
Děti mohly být na pódiu s kapelami a dav dětí každou kapelou houstnul tak, že chudák Krajčo se večer nemohl po jevišti pohybovat s takovou lehkostí,  jak by si asi přál.
Je skvělé vidět malé děti, kterak znají celý repertoár i od Mňágy... zpívají a tančí.... 
Je mnoho skvělých rodičů, kteří dbají na dobrý hudební vkus:o)))))
Musím říct, že koncerty a festivaly mi dobíjí baterky stejnou měrou jako pohyb v přírodě.
Mám zase z čeho čerpat.
Moc děkujeme.
Kryštof kempy se zopakují v roce 2016 a my nebudeme chybět.
Děkujeme!!!!!

PS: ...a měla jsem opět tu čest poznat i dvě z vás, mých čtenářek. tak zdravím, dámy:o))))


A kdo máte děti a chtěli byste festival také vyzkoušet, není nic jednoduššího než vyrazit na ten nejbližší 6. září do Třebovle na Kefír festival.

Mějte prima neděli a nezapomeňte poslat zítra děti k nám do škol:o))))

9 komentářů:

  1. Kráááásná dokumentace z festivalu,jde vidět že jste si to skvěle užili.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to byla Mony neskutečná atmosféra....krása- pěknou poslední prázdninovou neděli u vás doma ....Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. No nádhera, neskutečná atmosféra a ty rozjásané davy....tož taky s úsmévem do nového roku,ať je těch 10 měsíců pohodových....pa Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, krásné fotky od nás z Plzně:) Příště budu muset vyrazit i já...
    Hezký zbytek posledního dne prázdnin přeje
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Moni super, já tam byla taky s celou rodinkou, škoda, že jsem nevěděla, že tam budeš, více bych koukala:-) bylo to fakt super, počasí naprosto úžasné, měl to Kryštof moc hezky udělané. Já si tentokrát nevzala foťák a dost toho lituju:-) Zdravím a snad se potkáme někde jinde.-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moni, ať Ti ty nabité baterky v sobě dlooooooouhoooo vydrží. Přeji krásný začátek školního roku a prímové dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Moni, jsi podobného věku, máš skvělého manžela, jsi učitelka, máš 2 princezny - tak to vše mám shodné. Já jsem na tom stejně jako ty. Jen letos mám prvňáčky. Přibližně rok hltám tvé stránky a v duchu hodnotím (někdy i nahlas) jak jsi šikovná, podnikavá, hravá .... Dnes musím potvrdit tvé informace o Kryštof kempu. My jsme byli na Konopišti 9. 8. a bylo to také super, úžasná atmosféra, neshledala jsem jediný zádrhel nebo chybičku. Jejich vystoupení jsme viděli už loni na vinobraní v Mikulově a to bylo také super. Přeji ti krásný školní rok. Olina

    OdpovědětVymazat
  8. Z fotek je vidět, jaká tam byla parádní atmosféra. A mně se teda nejvíc líbí, jak tam Bety trsá. :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, četla jsem zrovna o Kryštofovi v novinách a litovala, že mi to nějak uniklo. Muselo to být úžasné prožít to na vlastní kůži!!!! Psali jak to měl báječně zorganizované, tak snad mu nadšení vydrží i do příštích ročníků!

    A díky za Tvůj blog, moc se mi líbí! Hanka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥