středa 20. srpna 2014

... jablečný koláč bez tuku ...


Stále zpracovávám  spadaná jablíčka. 
Recept na tento koláč, kde není ani gram tuku (kromě polevy) 
jsem vám psala již minulý rok, 
ale jsou tu i nováčci, tak jsem si dovolila jej nafotit podruhé a recept je zde.
Snad se vám bude také hodit.
Dobrou chuť




Krásný den

10 komentářů:

  1. Mňam:-)jdu do toho..děkuji..
    Bi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aby rodině chutnal. je krásně vláčný a kolikrát dávám i 800g jablek, čím víc jablek a kakaa, tím lépe:o)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  2. Moni,
    tak každý den nahlížím a pročítám u ranní kávičky všechny příspěvky. Už brzy zas začne ten kolo-
    toč, tak doufám, že budeš i nadéle psát, jako nyní. Vyrábíš mýdla? Už nám došla a musím si honem
    nějaká objednat. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlí,
      loni jsem to skoro denně stíhala, uvidíme:o) Přibyly odpolední kroužky, ale pokud budu moci vkládat něco hezkého, můžete se na mě spolehnout:o)
      Jo a mýdlařím, od včerejška. Mám 4 druhy. Bude asi 9-10 druhů. Ozvi se:o)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  3. hmm to vypadá mňamózně, musím zkusit. Hezký den. Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jak jsem uviděla ty fotky řekla jsem si : Tyjo, ten je krásnej ! . :D Moc se ti povedl ♥.


    mujblog4242.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Moniko, chci se zeptat do této koláčové formy dáváte jaké množství surovin, určitě méně než na celý plech že? Děkuji Mirka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥