čtvrtek 21. srpna 2014

... modrá ...


Když jsem šla polem natrhat švestky, cítila jsem babí léto.
Pro mě nejkrásnější část roku.
Sluníčko hřeje, ale nepálí, vše voní a září.
Všude bohatá škála barev, syté odstíny od klesajícího sluníčka.
 Podél alejí si můžete utrhnout tolik dobrého....
jablíčka, hrušky, švestky, ořechy... v lese dozrávají ostružiny, sbírají se houby....
No, nežijeme v nádherné zemi?
Jen vidět ty všechny dary a radovat se z maličkostí.
Ty nás obklopují každý den a měli bychom se z nich obohatit.


Ze švestek se chystám na tento loňský koláč.
Recept tady.









Pohodový den bez velkých starostí vám přejeme z kopečku

13 komentářů:

  1. Moniko, krásně jste to napsala. Přeju celé rodince taky pohodový den bez starostí.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, ty musíš být strašně pozitivní člověk pořád s dobrou náladou. Ale to už vím dávno :-) Krásné fotky!!!! Ty pastelkové jsou úžasné!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, moc zdravím na kopeček. Bábí léto a podzim, když listy mění svou barvu, období pro mne ze všech nejkrásnější. Jak krásná je ta naše zem! Švestkový koláč už jsem stihla toto léto 3x, ten z kopečku také zkusím. Mňam, není nad ovoce, které tu roste. Pozdravuj holčičky, jsou šikulky, moc se mi líbí, jak využijete každou příležitost, třeba jen vzdáleně obyčejnou švestku... Krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
  4. Modrá je dobrá...to je fakt, to zátiší s pastelkami a to soustředění při kresbě...ach ta nááádheeeera....pěkný konec prázdnin...zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  5. Jo jo, Moni, podzim je už cítit ve vzduchu. U nás dnes od rána hodně pršelo, ale teď je nádherně, teploučko.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo, moc díky za recept, já ho viděla v té makové podobě, ale moc se u nás mák tzv. "nenosí", ale tvaroh, tak ten můžeme všichni. Tak ho hned zítra zkusím. Tobě a celé rodině přeji krásný víkend. Taky v pondělí začínáte?:o))

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Moniko,ten dnešní námět modrá je krásný a zajímavý,škoda,že jste nevložila ještě více fotek s modrou barvičkou-ty švestky a pastelky jsou krásné.Recept úchvatný.Jen u nás se letos neurodilo a loňská bohatá úroda už je vypita :)
    Jako maminka prvňaček vidím,že u vás držení tužky taky není na 100% (naše budoucí p. učitelka na tom totiž nesmírně bazíruje a celý zápis zkazila holkám tím, že mentorovala o špatném držení tužky.To ,že čtou , počítají a nádherně malují přešla).¨
    Krásné babí léto. Míša P.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za švestkovou vůni, Moniko. Babí léto je taky moje krev, myslím, že to vidíme hodně podobně. Letos si ty bohaté aleje podél cest také užíváme.
    http://okurkovysalat.blogspot.cz/2013_10_01_archive.html

    OdpovědětVymazat
  10. K příspěvku paní Míši mi to nedá - jsem taky učitelka a nevidím, že by holčičky držely tužku špatně...Zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  11. Mončo, moc ráda k tobě chodím, jsi takový můj vzor, jak by měla fungovat rodina :-) Přeji krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  12. ...Co to je za krásné pastelky? Příjde mi, že mají krásné jiskřivé barvy...Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      je to směs několika druhů. Kupuji ročně několik sad. Beru vždy ty dražší, kvalitní, nikdy né čína, ale Kohinor, Maped. Tricolor, Aurednic atd
      M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥