čtvrtek 28. srpna 2014

... moje malé radosti ...


I u nás na terasu už zavítal nádech podzimu ....
listopadky
Neodolala jsem a hned si užívám ty drobné maličkosti, které každé roční období přináší.
Ale protože mám jen plastové květníky, které opravdu nelahodí oku ... rozstříhala jsem klasický pytel na brambory a hned mají slušivý
 vintage kabátek.









Poslední dobou mi vykouzlila úsměv na tváři cedule, která mi mluví z duše.
Opravdu nerada vídám mladistvé ale i ty starší, kterak při každé příležitosti mačkají, tedy klikají ( já stále mačkám a jsem asi mezi posledními na této planetě, kteří si tlačítka na mobilu, na rozdíl od "dotykáčů", užívají). Znáte to ...  oslavy, večeře v restauraci, nejrůznější setkání a místo pohledů do očí, všichni posílají na "fejs", jak se suprově baví.
 Nerozumím, z duše se mi to nelíbí a i svým způsobem i uráží.
Kamarádka mi říkala, že v jedné cukrárně viděli nádherný nápis.

U nás není WIFI.
Povídejte si spolu.

Kdybych byla majitelkou kavárny, tento nápis by zaujímal výsostné místo. 
Nějak zapomínáme žít tady a teď s lidmi kolem nás, v reálném světě.

Užívejte krásného dne a moc děkuji za vaši přízeň.

11 komentářů:

  1. Moniko,naprosto vás chápu a souhlasím..fcb nemáme a spousta lidí nechápe proč a já se docela bavím jejich výrazem:-)ale je to dost smutné..hlavně když jdou děti a domlouvají se,že se odpoledne sejdou na Skype místo,aby šly na hřiště...to si někdy připádám opravdu jak z jiného světa...T

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápis mi mluví z duše , úplně to hraní s mobilem či tabletem u stolu při setkání s přáteli nesnáším a považuji to svým způsobem za urážku. Není nad místa ,kde není signál.Ale jinak proti technice nic nemám :) Krásný den a mimochodem krásná teráska .Daška Havířov

    OdpovědětVymazat
  3. Moje řeč s mobily. Když dětičky jsou tak znuděné, že ani snad nic jiného už neumí. Venku je to nebaví. Já u nás doma také jako poslední cvakám tlačítka a bojím se, až se mobil rozsype.
    Krásné kytičky, já chci vyrazit pro vřes.
    Krásné babí léto přeju Moni.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni nádherný.Váš blog je mi velikou inspirací.Chtěla jsem se optat jestli ty bylinky co máte v té bedně takto přezimují?Já je mám v květináči a nevím co s nimi udělat.
    Krásný sluníčkový den od nás ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bylinky jsou bazalka a rozmarýna, ty nevydrží přezimování venku. Rozmarýna může být přes zimu doma, ale nemám s tím moc dobré zkušenosti.
      Kupuji na jaře nové. M

      Vymazat
  5. Milá Moniko,
    krásné kytičky.Já se tomu předčasnému podzimu ještě nevzdám :) Na víkend plánujeme velké oslavy, grilování a na řadu přijde poprvé Vaše focaccia,cizrový salát, sýrové jablíčko,krekry atd.
    Už jsem kdysi psala, jak jsem dělala večeři jako na kopečku.A nakonec to dětem nechutnalo,manžel si to vzal do garáže a já zůstala u prostřeného stolu sama.Tak snad to tentokrát bude lepší. :)
    Krásný den. Míša P.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Mončo, mluvíš mi z duše...však jsem právě nedávno na blogu o tom psala...když jsem se dozvěděla, že nejlepší kamarádky přestávají chodit k sobě na kafe a tzv.sdílí se na netu...v ten večer, co jsem to dala na net, jsem vážně uprostřed tmy plakala...někdy mě to tak bolí, že lidé přestávají mluvit...ale však víš... Krásný den zalitý sluncem a moře lidiček kolem sebe bez sítě...Věrka
    http://carolinamia.blogspot.cz/2014/08/zijeme-v-siti.html

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, krásné kabátky, dobrý nápad. Listopadky také miluju, my jim říkáme kateřinky, hlavně těm co nám rostou na zahradě jako trvalky. Teráska nemá chybu. No, ty mobily, škod slov. Je to přesně tak jak píšeš.
    Krásné dny!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, mluvíš mi z duše. Já to taky nesnáším, sedí spolu u oběda nebo jen tak a každý v ruce mobil. Víš, já jsem si právě říkala, že kdybych byla majitelkou restaurace nebo cukrárny, tak bych právě na ceduli "U nás nemáme WIFFI připojení" byla náležitě pyšná. A určitě by tam bylo příjemněji. Chryzantémkám taky říkáme jak Jarka kateřinky, zatím jsem odolávala, ale asi pár koupím na okno.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, moc se mi líbí andělé ze špalku, které máte na terase i doma. Je to Váš vlastní nápad?

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná vychytávka s omotávkou, díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥