pátek 1. srpna 2014

... pracovní koutek ...


V ložnici jste už u nás byli, tak tentokrát z druhé strany. 
V našem malém domečku nebyl prostor na samostatnou pracovnu, tak musí být součástí ložnice, ale hádám, že za nějaký pátek, až se holky povdávají, bude i ta pracovna:o)

Po roce a půl jsme konečně dostali na fotopapír rodinné fotky
Dokud jsme bydleli v bytě, vyvolávali jsme fotky pravidelně každý půl rok, nyní se to nějak protáhlo a na těch malých dětech je tak znát, jak ten čas plyne.
Některé fotky jsou už dokonce v rámečcích a čekají na hřebíčky.
Jsem fotkový typ.
Nemáme jediné video našich holčiček, zato milióny fotek.
Miluji večery v posteli a prohlížení starých alb. 
Fotky vás více donutí přemýšlet a vybavovat si jednotlivé časové úseky. Dokáži si i vybavit atmosféru, vůně, bavíme se při tom, každý si vzpomene na něco jiného ... zdá se mi aktivnější a zábavnější, než koukat na nekonečná a často nudná videa.









Krásný den, mí milí.
PS: A jak to máte vy s vyvoláváním fotek?
 Některé mé kamarádky si posteskly, že nemají v albumu od narození dětí žádné.
Tak třeba až bude pršet,  si udělejme čas ... technika vše nevydrží a za pár let se nám ty krásné okamžiky ztratí.

19 komentářů:

  1. Dobrý den Moni,
    krásný koutek i celý Váš domeček. Také máme malý domeček, mně ale již děti vylétly " z hnízda",tak si právě v jednom z pokojíčků svou pracovnu zřizuji :-).Moc se mi líbí rámečky na Vašich krásných fotečkách,ty máte kupované nebo doma dělané? Přeji krásný den a klidné :-) prázdniny!!!
    Jana Č., pravidelná návštěvnice Vašeho blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko,
      moc děkuji.
      Rámečky, budu se stále opakovat do kola, Ikea:o)
      Ať se Vám podaří zařídit si praktickou a krásnou pracovnu:o)
      Monča

      Vymazat
    2. Opravdu nádhera, skříň mě také zaujala.. jaký je to typ, mohu-li se zeptat?

      Vymazat
  2. Milá Moniko,
    chápu a rozumím. Také miluji fotky a dokážu si je prohlížet i celé hodiny. Moje treperendy začínají dělat to samé...
    Moc hezký a útulný pracovní koutek. Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lidko, naše Bety to také miluje.
      Bere si alba už sama a vždy slyším hlasité komentáře. Před pár dny mi ukazovala fotky, kde si jí líbím a kde vypadá ona jako miminko ... a co nenajdu při včerejším úklidu! tyto fotky vyndané z alba a strčené v posteli. Potěšilo mě to, ale nevýchovně jsem je šoupla zpátky do alba, protože rychlostí naší Bety by za rok nezůstalo nic na svém místě:o)
      Krásný den, M

      Vymazat
    2. To je hezké, něco mi to připomíná... Naše Eliška zítra odjíždí na soustředění s gymnastikou, hrozně moc se těší, už si připravila 5 fotek, protože jedině tak se jí prý nebude stýskat... Hezký den, L.

      Vymazat
  3. Snažíme se foto vyvylvat, chápeme to jako Vy . technika vše nevydrží:). Máme rádi fotky a jak jste krásně psala - lépe se vybavují ty okamžiky, je to lepší jako sledovat nudné videa:)...
    A mimichodem, krásná skříň:). Ikea nebo? Mějte se moc krásně, píšete skvělý blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji a samozřejmě z Ikea.
      Někdy si připadám, jak chodící reklama na Ikea:o))))
      Krásný den, Monča

      Vymazat
    2. určitě nejste chodící reklama na Ikeu. Já jen, že je moc hezká a tipla jsem si odkud může být, v Ikei děkají snad nejlepší designeři. A snad se nám taky splní en, mít vlastní domek..
      Děkuji Mončo, jste moc milá:)

      Vymazat
  4. Nádherný pracovní koutek. Váš domeček je plný inspirace pro nás ostatní. Já se přiznávám, že co jsem byla na mateřské vyvolávala jsem fotky pravidelně, teď pokulhávám. Zjistila jsem, že za minulý rok nemám vyvolanou ani jednu, ale mám je nachystané a roztřízené v počítači. Takže děkuji z nakopnutí, dnes je pošlu na vyvolání.
    Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ani nečekala, že tak aktivně zasáhnu.
      Děkuji a krásný den, Radano♥
      Monča

      Vymazat
  5. Ahoj Moni, neuvěřitelně inspirativní blog, moc děkuji. Nakouknu každou volnou chvíli :) Tvoje fotky v rámečcích mě "nakopli". Měli jsme to jako úkol na prázdniny (jsme s manželem taky učitelé) ... a už je tu srpen. My ostudy máme totiž pouze fotky prvních dnů prvního dítěte, další tři ratolesti se jen smutně vyptávají :(
    Marie B.

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky když se objeví na netu nějaká výhodná nabídka na vyvolání fotek, sednu k počítači a vybírán ty nejhezčí momenty-většinou za uplynulý rok. A na vánoce ráda dávám fotokalenáře, ty jsou oblíbené hlavně u maminky. Teď nejčastěji fotím jak nám pomalinku přibývá a roste stavba domečku, na konci z toho plánuju udělat sestřih-od prvního kopnutí do země po nastěhování se. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Moni:-)
    Krásný koutek.-) Já vyvolávám.Mám zo i jako zálohu, kdyby se něco stalo s kompem:-) Nebylo by to poprvé:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám fotky naposledy z výletu v roku 2007. Ehm. :D Chcela som sa dokopať pred rokom aspoň k fotkám zo svadby, ale nedošlo ani na to. Tak sa k tomu stále odhodlávam, ale zatiaľ bez výsledku. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naše holky si taky strašně rády prohlíží alba, známe už i komentáře nazpaměť, jsou vždy u fotek stejné, pořád a pořád dokola. Což mi opět připomíná, že jsem s vyvoláním opět minimálně rok a půl pozadu! Musím to po prázdninách napravit, i když to si říkám i po Vánocích, po narozeninách Ilonky, po dovolené, po narozeninách Káti, a tak rok uteče, že jsou opět Vánoce. Hezké slunečné dny Ilona

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Moniko...opravdu jsem se musela usmát, když píšete, že jste rok a půl nevyvolali fotky...myslím, že my s manželem vás rozhodně trumfnem...zatím nemáme pořádně vyvolány ani fotky svatební...a to jsme spolu už přes jedenáct let :o)))) Máme vyvoláno pár fotek dětí, jinak zbytek je samozřejmě v počítači...ale už se lepším...plánuji do konce roku vše napravit.♥ Martina ze severu

    OdpovědětVymazat
  11. Každoročně děláme z nejpovedenějších fotek celé rodiny A3 kalendář, který nám pak visí na čestném místě- WC. Jinak jsme na tom taky dost lajdácky- obvykle vyvoláváme jednou za 2-3 roky. Poslední dobou se nám osvědčilo sestříhat z fotek a videí k určité záležitosti video, to si pak společně pouštíme. Jinak moc chválím celou ložnici- obzvlášť to snížení stropu pomocí trámů :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moničko znovu a opět TLESKÁM :) Nádherné, úžasné, inspirativní, dokonalé :) Moc hezky zařízená každičká místnost v domečku a využití rodinných fotek je fantastické :) My si s manželem už dlouuuuuho říkáme, že by bylo fajn vyvolat si naše společné a výletové fotky ale ne a ne se k tomu dokopat ... zatím se nám to nepovedlo ani když nám zkolaboval počítač :) Snad se už zadaří ... Děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥