úterý 19. srpna 2014

... ranní povzbuzení ...


Mnoho lidí by se poučilo
ze svých chyb,
kdyby nebyli neustále zaneprázdněni
jejich popíráním.

Člověk,
který nikdy neudělal 
žádnou chybu,
NIKDY nic nového nezkusil.



Tak toho hodně vyzkoušejte a nebojte se chyby, z té se musíme jen poučit.
Tak to učím i své děti ve škole.
Mějte krásný den a moc děkuji za vaši pozitivní energii, kterou mi neustále posíláte.

5 komentářů:

  1. Moni já děkuji za Tvé nápady , citáty a moudra v pravý čas..
    Krásné dny
    Bi

    OdpovědětVymazat
  2. potěšení při úterním ránku...díky, Štěpka :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, moc děkuji za spoustu inspirace, krásné myšlenky, obrázky a pohlazení po duši pro dny všední i sváteční. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, děkuji za krásné ráno!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tak Moni,prostě kdo nic nedělá nic nepokazí..:-)) já jsem pravý opak..a zatím mě to vždy obohatilo o nové zkušenosti.Mějte pěkný den a už se těším na další krásné fotečky a citáty.:))Bohumila

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥